Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
JaUsj, ja da er du halvveis da i alle fall![]()
Ikle spist mer enn en halv skive i dagSnart på tide med litt lunsj![]()
Jaå bare jeg slipper smertene nå så er jeg fornøyd
Teflon hjerne!!!
Glemte helt ut at eldste hadde time hos helse søster i dagkom ikke på det før nå å han hadde time kl 12
![]()
heldivis fikk jeg ny time. Men Guri så flaut
![]()
Nå er jeg enda bedøvd så vet ikkeja merker du forskjell?![]()
Ja det er det jammenhehe fort gjort![]()
Baker dem alltid på den måten, bakte med varmhevet deig før, men aldri merBlir sikkert kjempegodt..![]()
![]()
Var det daJa! Men jeg vet ikke helt hva jeg skal strikke nåFor egentlig trenger vi ikke noe hehe
![]()
Så kjedelig da, at du ikke fikk fikset det. Ikke morro at du må innigjenn.Wow som dere har skravlet da![]()
hehe 67 innlegg siden jeg var innom
Da er jeg ferdig for Idag.. Var den samme dumme tanna som jeg Jar rotfyllt før.. Så måtte ta ut fyllingen å legge i noe betendelses dempede å noe midlertidig styr :/ å så tilbake i slutten av september :/
Bah..
Så bra at han hadde lagt seg te retteEn god nyhet da er at Torbjørn har snudd seg![]()
endelig
![]()
Å så må jeg begynne å ta jern da jeg hadde vist lav blodprosent :/
Fort gjortTeflon hjerne!!!
Glemte helt ut at eldste hadde time hos helse søster i dagkom ikke på det før nå å han hadde time kl 12
![]()
heldivis fikk jeg ny time. Men Guri så flaut
![]()
Ja det var litt kjedelig . Men jeg vet hvertfall hva det er nå. Å han lova meg at neste gang blir ikke så ille for da er det å lettere å bedøveSå kjedelig da, at du ikke fikk fikset det. Ikke morro at du må innigjenn.
Godt å ha kommet så langt da i det minsteWow som dere har skravlet da![]()
hehe 67 innlegg siden jeg var innom
Da er jeg ferdig for Idag.. Var den samme dumme tanna som jeg Jar rotfyllt før.. Så måtte ta ut fyllingen å legge i noe betendelses dempede å noe midlertidig styr :/ å så tilbake i slutten av september :/
Bah..
JaSå bra at han hadde lagt seg te rette![]()
Det pleier vi å å få men fikk ikke det i dagFort gjorther får jeg alltid melding dagen før, ellers hadde sikkert jeg glemt og
![]()
Ja han var flinkGodt å ha kommet så langt da i det minstevar han flink? Håper ikke du fikk helt skrekken. Hørtes ikke gøy ut
![]()
Så bra mini har snudd seg![]()
Da kan de skylde på seg selvDet pleier vi å å få men fikk ikke det i dag![]()
Men jeg skulle få før neste timehehe