Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hehe, er ingen jeg har vært i nærheten som har fått det da merkelig nok, så mulig det er en forkjølelse kun laga for meghaha. Guttungen og mannen er frisk som en fisk
![]()
Hadde også rask fødsel, kom inn med full åpning så var igrunn bare å presse ut ungenSom sagt så kan jeg ikke si så mye om barsel, men føden var topp! Første fikk jeg på ABC klinikken på Ullevål og var strålende fornøyd, så hadde veldig mye "angst" for å bli skuffet på Drammen, men det hadde jeg ikke trengt. Jeg hadde en rask fødsel da, hadde kun en jordmor inne og en barnepleier. Det ble respektert at jeg ikke ville ha smertestillende og at jeg ville føde helt naturlig. God coaching underveis!
Lykke til med valget![]()
Ja vi har ca en km til bhg og butikk,så det er supertJa det jeg tenker og, når vi har begge de minste i bhg f.eks må det jo være ganske genialt å svippe de bort i den![]()
Ja det er veldig godtHehe så rart.. Bra de slapp det daHer har eldste hosta litt i et par dager, så kan jo være jeg har det fra han
![]()
Ja vi har ca en km til bhg og butikk,så det er supertproblemet er at det er MYE oppover på hjemturen
hehe
Ja det er veldig godtvil mye heller være dårlig selv enn at guttungen får det. Er vel bare å forvente en mye syk baby nå med nr to
bhg-basseluskene kommer vel
![]()
Hehe jaja er det en blir sprek avHehe ja mye bakker her og, puster og peser![]()
Håper ammingen går greit nå, det gjorde den ikke sistJa men når man ammer er de mer beskytta i alle fall![]()
Hehe jaja er det en blir sprek av![]()
Håper ammingen går greit nå, det gjorde den ikke sisthar så lyst så lyst!!
Flink du har værtDa har jeg fått satt på vaskemaskinen og henta posten! Det var ikke så mye spennende i dag hellermen klips til ryggsekken.. hehe.. jey liksom..
![]()
![]()
Hehe, vi har nesten bare nedover til bhg heldigvisJa ikke sant?? Hehe! Føler meg så fin når jeg kommer og henter i barnehagen og jeg puster og peser og helt svett i panna![]()
Så godt å høreHåper det går bra denne gangen!Jeg fikk ikke til med eldste, men fullammet lillegutt! Så det er håp
![]()
Hehe, vi har nesten bare nedover til bhg heldigvismen til gjengjeld nesten bare oppover hjem igjen
![]()
Hvor bestilte du? Min kom i stoor pappeske, kun bløte ting (stellematte, stelleveske og vognpose)Fikk melding at jeg kan hente vognposen damen det gidder jeg ikke i dag uansett
![]()