Skravletråd

Hehe, er ingen jeg har vært i nærheten som har fått det da merkelig nok, så mulig det er en forkjølelse kun laga for meg:p haha. Guttungen og mannen er frisk som en fisk:D

Hehe så rart.. Bra de slapp det da :) Her har eldste hosta litt i et par dager, så kan jo være jeg har det fra han :)

Som sagt så kan jeg ikke si så mye om barsel, men føden var topp! Første fikk jeg på ABC klinikken på Ullevål og var strålende fornøyd, så hadde veldig mye "angst" for å bli skuffet på Drammen, men det hadde jeg ikke trengt. Jeg hadde en rask fødsel da, hadde kun en jordmor inne og en barnepleier. Det ble respektert at jeg ikke ville ha smertestillende og at jeg ville føde helt naturlig. God coaching underveis!

Lykke til med valget :)
Hadde også rask fødsel, kom inn med full åpning så var igrunn bare å presse ut ungen:P hadde jm og barnepleier, og det var supert:) heller nok litt mot Kongsberg, både fordi det er kortere og fordi jeg liker tanken på at de ikke løper bena av seg. Da føler man seg gjerne til bry. Takk:)

Hehe så rart.. Bra de slapp det da :) Her har eldste hosta litt i et par dager, så kan jo være jeg har det fra han :)
Ja det er veldig godt:) vil mye heller være dårlig selv enn at guttungen får det. Er vel bare å forvente en mye syk baby nå med nr to:P bhg-basseluskene kommer vel:P

Ja det er veldig godt:) vil mye heller være dårlig selv enn at guttungen får det. Er vel bare å forvente en mye syk baby nå med nr to:P bhg-basseluskene kommer vel:P

Ja men når man ammer er de mer beskytta i alle fall :)

Da har jeg fått satt på vaskemaskinen og henta posten! Det var ikke så mye spennende i dag heller :P men klips til ryggsekken.. hehe.. jey liksom.. :P :D

Fikk melding at jeg kan hente vognposen da :D men det gidder jeg ikke i dag uansett :P

... sikkert en stoooooor pakke... tar ikke den på sykkel :P

Håper det går bra denne gangen! :D Jeg fikk ikke til med eldste, men fullammet lillegutt! Så det er håp :D
Så godt å høre:) han ble jo født litt tidlig å ville ikke suge, så det ble veldig trøblete. Og når det først gikk så fikk jeg flere brystbetennelser, så jeg gav meg. Så jeg ser litt svart på det, men jeg *hååper*:)

Hehe, vi har nesten bare nedover til bhg heldigvis:p men til gjengjeld nesten bare oppover hjem igjen:p

vi har begge deler begge veier, totalt unødvendig bakke med andre ord!! Først oppover og så nedover til barnehagen, først oppover og så nedover hjem igjen. Kunne de ikke bare sagd av det fjellet :P

Back
Topp