Skravletråd

Så reklame for hvem bryr seg på tv 2 nå. Kjenner jeg ble sint! Var ei dame som ikke ville kjøpe pølse fordi den ansatte på bensinstasjon hadde downs syndrom, ho ba han ikke ta på pølsa, å spurte om han var rein på henda, så sa ho at ho ikke ville ha pølsa på en meget spydig måte. Kjenner at det ikke er rett å prate til et menneske på denne måte!
Jeg kunne aldri ha jobba med gamle, syke, eller mennesker med mer bagasje enn hva andre har. Men jeg har ikke noe imot disse menneskene, vi er alle like mye værd.
Heldigvis bare skuespill. Blir spennende å se om noen tørr å si i fra.

Nå tror jeg det er natta her straks. Svigermor ringte å inviterte på middag i morgen, og ønsket å ha guttungen til onsdag:) passa meg veldig bra, føler meg så sliten om dagen:o godt å ha familie i nærheten, som i tillegg er supre når det gjelder å stille opp og være engasjert i barnebarn:D

Nå tror jeg det er natta her straks. Svigermor ringte å inviterte på middag i morgen, og ønsket å ha guttungen til onsdag:) passa meg veldig bra, føler meg så sliten om dagen:eek: godt å ha familie i nærheten, som i tillegg er supre når det gjelder å stille opp og være engasjert i barnebarn:D

Så deilig da::)

Nå tror jeg det er natta her straks. Svigermor ringte å inviterte på middag i morgen, og ønsket å ha guttungen til onsdag:) passa meg veldig bra, føler meg så sliten om dagen:o godt å ha familie i nærheten, som i tillegg er supre når det gjelder å stille opp og være engasjert i barnebarn:D
God natt:)

Oj, 6 år:o tannlegen min sier at jeg har så bra tenner at jeg bare trenger sjekk hvert andre år, og det er jo ganske sjelden:o
Huff, rotfylling har jeg aldri trengt men det høres ikke kjekt ut. Masse lykke til iallfall, blir godt å bli ferdig da. Tannverk er noe dritt har jeg skjønt:(
Ja det er lenge men tannlegen jeg hadde da sluttet.. Å jeg har ikke turt å finne noen andre :(

Så reklame for hvem bryr seg på tv 2 nå. Kjenner jeg ble sint! Var ei dame som ikke ville kjøpe pølse fordi den ansatte på bensinstasjon hadde downs syndrom, ho ba han ikke ta på pølsa, å spurte om han var rein på henda, så sa ho at ho ikke ville ha pølsa på en meget spydig måte. Kjenner at det ikke er rett å prate til et menneske på denne måte!
Jeg kunne aldri ha jobba med gamle, syke, eller mennesker med mer bagasje enn hva andre har. Men jeg har ikke noe imot disse menneskene, vi er alle like mye værd.
Uff ja det vlir en tøff episode :( sånn takkler jeg ikke!

Åååh så bra :D :D
Det hjelper nok veldig :D

Åååh så bra :D :D
Det hjelper nok veldig :D
Ja, da kan jeg sove ut og ta det i litt rolig tempo:) har jo fått sove i helga når mannen var hjemme og da:) men da hjelper det lite å starte uka med søvnløs natt:o :P hun syns det var så lenge siden hun hadde hatt han, spurte forje uke og men da passa det ikke. Godt når de spør av og til, så en ikke trenger å føle på å spørre selv:)

Back
Topp