Skravletråd

Føler jeg ikke er særlig aktiv her lengre. Appen har ikke ville virket i månedsvis, så er kun fra Macen at jeg har tilgang.

Uansett.. En liten oppdatering:

For en måned siden oppdaget jeg masse åreknuter i underlivet, som gjorde vondt og førte til 100% sykmelding. Jeg ble henvist til føden og har i dag vært der. Ingenting å gjøre med knutene og de var ikke i veien for noe i forbindelse med fødselen. *letta* Fikk også en ultralyd da jeg var der, så fikk hilst på lillegutt i magen. Han er beregnet til å være gjennomsnittlig ved fødsel og alle livstegn var gode :)

Blir nå sykmeldt 100% frem til 9/9 så ny vudering da. Kanskje jeg skal prøve meg med 20% friskmeldt og jobbe to halve dager i uka eller noe.. Er lei av å gå hjemme....

Og har prøvd meg på elektronisk innlevering av permisjonspapirene i dag, men den klikka litt.. Håper på en bedre dag i morgen. "Haster" vel litt siden jeg er 31 uker på vei, og permisjonen begynner om 6 uker :)

Føler jeg ikke er særlig aktiv her lengre. Appen har ikke ville virket i månedsvis, så er kun fra Macen at jeg har tilgang.

For en måned siden oppdaget jeg masse åreknuter i underlivet, som gjorde vondt og førte til 100% sykmelding. Jeg ble henvist til føden og har i dag vært der. Ingenting å gjøre med knutene og de var ikke i veien for noe i forbindelse med fødselen. *letta* Fikk også en ultralyd da jeg var der, så fikk hilst på lillegutt i magen. Han er beregnet til å være gjennomsnittlig ved fødsel og alle livstegn var gode :)

Blir nå sykmeldt 100% frem til 9/9 så ny vudering da. Kanskje jeg skal prøve meg med 20% friskmeldt og jobbe to halve dager i uka eller noe.. Er lei av å gå hjemme....

Og har prøvd meg på elektronisk innlevering av permisjonspapirene i dag, men den klikka litt.. Håper på en bedre dag i morgen. "Haster" vel litt siden jeg er 31 uker på vei, og permisjonen begynner om 6 uker :)
Uff ikke kjekt å høre at du har vondt da :(
Men godt å høre at de ikke er i veien.
Håper du får til appen å kan være mer her sammen med oss :)

Ang papirene så orket jeg ikle prøve en gang :p tok det på gammle måten :) jeg leverte sist uke da var jeg 30 uker :)

Jeg håper ikke det :o
Jeg har ikke vert på 6 år :o
Men akkurat nå får han bare fikse den tanna så får jeg heller ta det litt etter litt..
Jeg må nok ha rotfylling :(
Oj, 6 år:o tannlegen min sier at jeg har så bra tenner at jeg bare trenger sjekk hvert andre år, og det er jo ganske sjelden:o
Huff, rotfylling har jeg aldri trengt men det høres ikke kjekt ut. Masse lykke til iallfall, blir godt å bli ferdig da. Tannverk er noe dritt har jeg skjønt:(

Så reklame for hvem bryr seg på tv 2 nå. Kjenner jeg ble sint! Var ei dame som ikke ville kjøpe pølse fordi den ansatte på bensinstasjon hadde downs syndrom, ho ba han ikke ta på pølsa, å spurte om han var rein på henda, så sa ho at ho ikke ville ha pølsa på en meget spydig måte. Kjenner at det ikke er rett å prate til et menneske på denne måte!
Jeg kunne aldri ha jobba med gamle, syke, eller mennesker med mer bagasje enn hva andre har. Men jeg har ikke noe imot disse menneskene, vi er alle like mye værd.

Kjekt du titter innom:)

Selv er jeg 50% sm. og ja..kjekt å kunne jobbe litt...men viktigste er jo helsa

Back
Topp