Da hadde jeg klaga.mhm! Fikk melding at kassen var levert, men de har ikke ringt på og ingen kasse utenfor min dør i alle fall!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Da hadde jeg klaga.mhm! Fikk melding at kassen var levert, men de har ikke ringt på og ingen kasse utenfor min dør i alle fall!
Så dårligmhm! Fikk melding at kassen var levert, men de har ikke ringt på og ingen kasse utenfor min dør i alle fall!
Da hadde jeg klaga.
Så dårlig![]()
Veldig fine de jaHar lyst å vinne bilstol eller voksipose![]()
Ja men synes premien på over 1818 frister veldig og den stelleveskaJeppå det er nok ett vi klarer lett som en plett
![]()
Likte veldig godt den idasing stelleveskenå bilstolen
Du da?
Uff ikke kjekt å høre at du har vondt daFøler jeg ikke er særlig aktiv her lengre. Appen har ikke ville virket i månedsvis, så er kun fra Macen at jeg har tilgang.
Uansett.. En liten oppdatering:
For en måned siden oppdaget jeg masse åreknuter i underlivet, som gjorde vondt og førte til 100% sykmelding. Jeg ble henvist til føden og har i dag vært der. Ingenting å gjøre med knutene og de var ikke i veien for noe i forbindelse med fødselen. *letta* Fikk også en ultralyd da jeg var der, så fikk hilst på lillegutt i magen. Han er beregnet til å være gjennomsnittlig ved fødsel og alle livstegn var gode![]()
Blir nå sykmeldt 100% frem til 9/9 så ny vudering da. Kanskje jeg skal prøve meg med 20% friskmeldt og jobbe to halve dager i uka eller noe.. Er lei av å gå hjemme....
Og har prøvd meg på elektronisk innlevering av permisjonspapirene i dag, men den klikka litt.. Håper på en bedre dag i morgen. "Haster" vel litt siden jeg er 31 uker på vei, og permisjonen begynner om 6 uker![]()
Det er målet du vil klare1818![]()
![]()
De er så finePysj eller stellevesken fra storksak.
Mhm. Og den ida sing er flott, men ikke min stil.De er så fine![]()
Oj, 6 årJeg håper ikke det![]()
Jeg har ikke vert på 6 år![]()
Men akkurat nå får han bare fikse den tanna så får jeg heller ta det litt etter litt..
Jeg må nok ha rotfylling![]()
Føler jeg ikke er særlig aktiv her lengre. Appen har ikke ville virket i månedsvis, så er kun fra Macen at jeg har tilgang.
Uansett.. En liten oppdatering:
For en måned siden oppdaget jeg masse åreknuter i underlivet, som gjorde vondt og førte til 100% sykmelding. Jeg ble henvist til føden og har i dag vært der. Ingenting å gjøre med knutene og de var ikke i veien for noe i forbindelse med fødselen. *letta* Fikk også en ultralyd da jeg var der, så fikk hilst på lillegutt i magen. Han er beregnet til å være gjennomsnittlig ved fødsel og alle livstegn var gode
Blir nå sykmeldt 100% frem til 9/9 så ny vudering da. Kanskje jeg skal prøve meg med 20% friskmeldt og jobbe to halve dager i uka eller noe.. Er lei av å gå hjemme....
Og har prøvd meg på elektronisk innlevering av permisjonspapirene i dag, men den klikka litt.. Håper på en bedre dag i morgen. "Haster" vel litt siden jeg er 31 uker på vei, og permisjonen begynner om 6 uker![]()
JaDet er målet du vil klare?