Skravletråd

Har endelig finni et type snop gubben ikke liker:)) Jippi:)) endelig noe jeg får ha for meg selv:)
Kinder maxi:) :) :) Jeg liker den veldig godt da:)

God morgen:) føler meg ikke særlig klar for jobb nå. Sovet elendig i natt, hadde så fryktelig vondt i magen:o og kvalm og halsbrann. Tenkte at enten så får jeg omgangssyke eller så føder jeg nå:P hehe. Det hjalp seg litt utover natta så jeg sov iallfall litt da:) håper det er rolig på jobb i det minste:)

God morgen:) føler meg ikke særlig klar for jobb nå. Sovet elendig i natt, hadde så fryktelig vondt i magen:o og kvalm og halsbrann. Tenkte at enten så får jeg omgangssyke eller så føder jeg nå:P hehe. Det hjalp seg litt utover natta så jeg sov iallfall litt da:) håper det er rolig på jobb i det minste:)
God morgen!

Huff, godt du fikk sove litt utover da - er ikke enkelt å være overtrøtt ><

God morgen
Uff da det hørtes ikke ut som en god natt i det hele tatt :(
Har vert kvalm å uggen jeg å men håper ikke det blir noe av det :(
Håper du får en rolig dag på jobben :)

Back
Topp