Skravletråd

Siste dag I august, kjører en update (fra kl 6 I morges):

Blir ca 20 p med I trekningen av setet tenket jeg, med 6 av våre :P

Vedlegg

• 1440999803040.jpg
    1440999803040.jpg
    60,6 KB · Visninger: 7
  • 1440999821160.jpg
    1440999821160.jpg
    59,9 KB · Visninger: 7
Søren heller :(

Jeg har jo denne dumme tannverken min.
Men våknet i dag med løs mage å er kvalm :(
Kan jo ikke gå til tannlegen da vis jeg er syk.. Men så er jeg den eneste som er dårlig. Kjenner ingen andre. Å jeg ble dårlig etter å ha trykket i meg popcorn i går. Så håper jo det bare er det :/
Men kan jeg bestille time til i morgen min tro?

God morgen:) føler meg ikke særlig klar for jobb nå. Sovet elendig i natt, hadde så fryktelig vondt i magen:o og kvalm og halsbrann. Tenkte at enten så får jeg omgangssyke eller så føder jeg nå:P hehe. Det hjalp seg litt utover natta så jeg sov iallfall litt da:) håper det er rolig på jobb i det minste:)
God morgen

Ikke morro å ikke få sove skikkelig og våkne groggy. Håper det har bedret seg:)

Kan jo ikke gå til tannlegen da vis jeg er syk.. Men så er jeg den eneste som er dårlig. Kjenner ingen andre. Å jeg ble dårlig etter å ha trykket i meg popcorn i går. Så håper jo det bare er det :/
God morgen

Ikke morro å våkne syk og med tannverk. Ja skulle tro det gikk greit, er jo bare å si det som det er når du ringer dem:)

God morgen til resten å:p

Sitter å koser meg på legesentrert:p har tatt den herlige glokose belastnings testen:/ så her skal jeg få sitte I 2 timer :) jippi :p godt det ikke er kjempe sol, for sitter rett ved et stort vindu:)

Sitter å koser meg på legesentrert:p har tatt den herlige glokose belastnings testen:/ så her skal jeg få sitte I 2 timer :) jippi :p godt det ikke er kjempe sol, for sitter rett ved et stort vindu:)
Da er det greit det ikke er så mye sol :)
Håper testen går fint :)

God morgen:) føler meg ikke særlig klar for jobb nå. Sovet elendig i natt, hadde så fryktelig vondt i magen:o og kvalm og halsbrann. Tenkte at enten så får jeg omgangssyke eller så føder jeg nå:P hehe. Det hjalp seg litt utover natta så jeg sov iallfall litt da:) håper det er rolig på jobb i det minste:)

Usj det hørtes ikke noe særlig ut, får håpe på en rolig dag da ja :)

Uff håper det bare er det ja, du kan jo ringe å høre eller vente litt utover dagen og se an formen :) god bedring

Usj den er kvalmende. Håper ventingen går greit og at resultatet er bra :)

Trøtt jeg. Lillegutt hadde en av sine berømte våkenetter i natt, ikke så gøy..

Titter bare innom for et rask hei:D

Travel morgen her. Har vært på helsestasjonen med guttungen. Alt fint. Fått ny helsesøster, ok hun:)
Hun sa som hun forrige aktiv og liten gutt dere har;)

Trøtt jeg. Lillegutt hadde en av sine berømte våkenetter i natt, ikke så gøy..
Åh nei det er ikke noe gøy :(
Håper du får hvilt litt i løpet av dagen :)
Det prøvde jeg på men har en proppel i magen å masse arbeid som gjøres ute så får virkelig ikke til :p

Ringte tannlegen å ble satt rett over til han. Hørte bare tannsekretæren sa at du må ta denne , det e ei med Tannverk som e veldig redd..

Å der rant tårene :o søren heller .

Ringte tannlegen å ble satt rett over til han. Hørte bare tannsekretæren sa at du må ta denne , det e ei med Tannverk som e veldig redd..

Å der rant tårene :eek: søren heller .
Det går så br kjære du<3<3

Vi har alle noe vi tar til tårene for og er redd for!

Å der rant tårene :o søren heller .
Klem :)

Synes det virker som om at du har finni en tannlege som faktisk forstår at noen er virkelig redde for å gå til dem.
At du begynnte å gråte er jo ikke noe galt I det. Jeg gjorde det før jeg å.
Så vi får krysse fingrene for at det går bra I morra.

Back
Topp