Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Det er gode sjangser for at setet nok en gang havner hos en november jente daSiste dag I august, kjører en update (fra kl 6 I morges):
Blir ca 20 p med I trekningen av setet tenket jeg, med 6 av våre![]()
God morgenGod morgenføler meg ikke særlig klar for jobb nå. Sovet elendig i natt, hadde så fryktelig vondt i magen
og kvalm og halsbrann. Tenkte at enten så får jeg omgangssyke eller så føder jeg nå
hehe. Det hjalp seg litt utover natta så jeg sov iallfall litt da
håper det er rolig på jobb i det minste
![]()
God morgenSøren heller![]()
Jeg har jo denne dumme tannverken min.
Men våknet i dag med løs mage å er kvalm![]()
Kan jo ikke gå til tannlegen da vis jeg er syk.. Men så er jeg den eneste som er dårlig. Kjenner ingen andre. Å jeg ble dårlig etter å ha trykket i meg popcorn i går. Så håper jo det bare er det :/
Men kan jeg bestille time til i morgen min tro?
OkGod morgen
Ikke morro å våkne syk og med tannverk. Ja skulle tro det gikk greit, er jo bare å si det som det er når du ringer dem![]()
Da er det greit det ikke er så mye solGod morgen til resten å
Sitter å koser meg på legesentrerthar tatt den herlige glokose belastnings testen:/ så her skal jeg få sitte I 2 timer
jippi
godt det ikke er kjempe sol, for sitter rett ved et stort vindu
![]()
God morgenføler meg ikke særlig klar for jobb nå. Sovet elendig i natt, hadde så fryktelig vondt i magen
og kvalm og halsbrann. Tenkte at enten så får jeg omgangssyke eller så føder jeg nå
hehe. Det hjalp seg litt utover natta så jeg sov iallfall litt da
håper det er rolig på jobb i det minste
![]()
Søren heller![]()
Jeg har jo denne dumme tannverken min.
Men våknet i dag med løs mage å er kvalm![]()
Kan jo ikke gå til tannlegen da vis jeg er syk.. Men så er jeg den eneste som er dårlig. Kjenner ingen andre. Å jeg ble dårlig etter å ha trykket i meg popcorn i går. Så håper jo det bare er det :/
Men kan jeg bestille time til i morgen min tro?
God morgen til resten å
Sitter å koser meg på legesentrerthar tatt den herlige glokose belastnings testen:/ så her skal jeg få sitte I 2 timer
jippi
godt det ikke er kjempe sol, for sitter rett ved et stort vindu
![]()
Skal inn i morgenUff håper det bare er det ja, du kan jo ringe å høre eller vente litt utover dagen og se an formengod bedring
Åh nei det er ikke noe gøyTrøtt jeg. Lillegutt hadde en av sine berømte våkenetter i natt, ikke så gøy..
Det går så br kjære du<3<3Ringte tannlegen å ble satt rett over til han. Hørte bare tannsekretæren sa at du må ta denne , det e ei med Tannverk som e veldig redd..
Å der rant tårenesøren heller .
<3Det går så br kjære du<3<3
Vi har alle noe vi tar til tårene for og er redd for!
Alle sier det, synes ikke det jegUsj den er kvalmende. Håper ventingen går greit og at resultatet er bra![]()
KlemRingte tannlegen å ble satt rett over til han. Hørte bare tannsekretæren sa at du må ta denne , det e ei med Tannverk som e veldig redd..
Å der rant tårenesøren heller .