Har nok hull i den ene jaVondt i tenna?:/
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Har nok hull i den ene jaVondt i tenna?:/
Off stakkar:/Har nok hull i den ene javerker veldig
men jeg har så sykt tannlege skrekk
![]()
Skal jo bare drikke en kopp med tynn saus og så sitte I to timer uten å drikke eller spise noe. Så et nytt stikk I fingerenBra du har den innstillingen![]()
Jada, blir en kjekk da![]()
Jada...men ventetid er kjedeligSkal jo bare drikke en kopp med tynn saus og så sitte I to timer uten å drikke eller spise noe. Så et nytt stikk I fingeren![]()
Ja men har ei bok og netflix på brettet så det går fintJada...men ventetid er kjedelig![]()
Da går det nok fint jaJa men har ei bok og netflix på brettet så det går fintfår sitte I en egen krok
![]()
Sambo jobber kveld så jeg skal gjøre det jeg kan for å få time da sånn at han kan være med megOff stakkar:/
Hjelper det om noen er med deg?
Hehe gleder meg til å se det etterpåMorro å se am lære norsk)
![]()
Off lei situasjonSambo jobber kveld så jeg skal gjøre det jeg kan for å få time da sånn at han kan være med megjeg har ikke vert på flere år
Å jeg gråter bare av tanken. Jeg tørr ikke gå alene
Uff
Han måOff lei situasjonHåper han kan følge deg<3
Var slik før, så vet hvordan det er. Helt til jeg fikk en fantastisk tannlege som gjorde at jeg tilsluttet sovnet når jeg var der, må si jeg var utslitt den gangen jeg sovna daSambo jobber kveld så jeg skal gjøre det jeg kan for å få time da sånn at han kan være med megjeg har ikke vert på flere år
![]()
Å jeg gråter bare av tanken. Jeg tørr ikke gå alene![]()
Uff
Pyse nei. Vi er alle redd for noe.Han måellers så går jeg ikke. Jeg er så pyse .
jeg føder heller ti barn..
Men jeg får bare få tine slik at det passer . Får heller gå en dag ekstra om ikke.
Pysj er du ikke!Han måellers så går jeg ikke. Jeg er så pyse .
jeg føder heller ti barn..
Men jeg får bare få tine slik at det passer . Får heller gå en dag ekstra om ikke.
Jeg vet ikkeVar slik før, så vet hvordan det er. Helt til jeg fikk en fantastisk tannlege som gjorde at jeg tilsluttet sovnet når jeg var der, må si jeg var utslitt den gangen jeg sovna da![]()
Nå har jeg skifta tannlege for selv om ho var flink, ble jeg aldri ferdig var alltid nye hull, så skifta tannlege og hadde plutselig ingen hull
Kan du ikke få lystgass eller ta et røsk annenhvert år med narkose da? Vet om flere som gjør det![]()
![]()
Pyse nei. Vi er alle redd for noe.
Godt dere ikke syntes detPysj er du ikke!![]()
![]()
![]()
Nå er ikke jeg redd for det, men har mine ting jeg ogsåGodt dere ikke syntes det![]()
Du er heldigNå er ikke jeg redd for det, men har mine ting jeg også![]()
Du er heldig
Jeg har hørt mange skryte av denne tannlegen da så jeg håper han er slik som de sier.