Der var middagen på kok
to timer til mat 
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari

Frokost på senga i morges
Nå skal vi snart på loppemarkedÅååh så herligVi har iallefall kost oss maks med deilig 3 retters i går.
Jeg fikk spa tilpasset gravide, var så herlig. Behandlingen het "snart mamma" og bestod av en mild kroppsskrubb, en innpakning, ansiktsrengjøring,maske og hodebunnsmassasje.
Frokost på senga i morges
Var godt å se guttungen igjenNå skal vi snart på loppemarked
![]()
Åååh så herlig![]()
Høres absolutt ikke feil utdet vill jeg si er en perfekt helg
![]()
Jammen er dere heldigeJepp, var kjempe deiligOg mannen fikk seg en ryggmassasje
![]()
Hadde ingen planer, men gubben ville kjøre turGod morgenIngen planer, hva med deg?
Det gjør mine åSå i dag har vi vært på tur til verdens endegodt at krykkene ligger i bilen
![]()
Hihi jaJammen er dere heldige![]()
Hehe han var nok fornøyd han tenker jegBle en muffins på guttungen og et bilde på loppemarked![]()
Mannen her har 70% hvite og 29% svarte, 1% andre typerLiker det egentlig - men nå hadde det ventet såpass lenge at det bare fløt over... vurderer å kjøpe bare sokker med farger eller mønster til mannen (han har 85% svarte og kjedelige)
Hos oss er det 100 % svarte sokker, I forskjellige typer, så ikke lett å sortere dem da. Fant noen en gang som var svarte med farge helt øverst var 5 par og 5 forskjellige farger, genialt helt til vaskemaskin begynner å ete sokker og ikke kan ete de med samme fargeMannen her har 70% hvite og 29% svarte, 1% andre typerer så drittkjedelig å sortere sokkene hans
hehe. Og alltid jeg som gjør det ettersom all klesvask er mitt arbeid
![]()
Det er så typiskHos oss er det 100 % svarte sokker, I forskjellige typer, så ikke lett å sortere dem da. Fant noen en gang som var svarte med farge helt øverst var 5 par og 5 forskjellige farger, genialt helt til vaskemaskin begynner å ete sokker og ikke kan ete de med samme farge![]()