Hehe ja det er ett luksus problemHaha, nei vanskelig å velge når begge høres så gode ut! Har sykt lyst på kanelboller, så får se om det ikke blir baking her og ^-^
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hehe ja det er ett luksus problemHaha, nei vanskelig å velge når begge høres så gode ut! Har sykt lyst på kanelboller, så får se om det ikke blir baking her og ^-^
Å jg tror ikke barna hadde merket noe om vi fikk litt av deJa takk, jeg vil også ha litt mer energi![]()
Jeppmhmstakar maskinen skal få kjørt seg
![]()
Hahaha jeg er inne på tankenoi ehm.. begge?![]()
Åååh... Ingen dum ide - men må nok vente til mannen står opp. Usikker på hvor populær jeg blir hvis jeg karer ham ut for å få satt på vask *nuh*Jepp![]()
Nå er andre å siste maskin på hervis jeg ikke da får det for meg at jeg skal skifte på sengene oppe..
Hahaha kansje ikke så poppis på en søndag men han kommer til å elske det når han skal legge seg igjenÅååh... Ingen dum ide - men må nok vente til mannen står opp. Usikker på hvor populær jeg blir hvis jeg karer ham ut for å få satt på vask *nuh*![]()
Å jg tror ikke barna hadde merket noe om vi fikk litt av dehadde ikke trengt så mye
hehe
Jepp
Nå er andre å siste maskin på hervis jeg ikke da får det for meg at jeg skal skifte på sengene oppe..
Hahaha jeg er inne på tankenhaha men ender bare med å spise så masse å da
Ikke bra![]()
Åååh... Ingen dum ide - men må nok vente til mannen står opp. Usikker på hvor populær jeg blir hvis jeg karer ham ut for å få satt på vask *nuh*![]()
Hehe min åhehe nei, min eldste har litt mye til tider![]()
Hehe jeg endte opp med å støvsuge trapp, gang å kjøkken helleruhh ja det har egentlig jeg planer om også.. blæhh![]()
Hehe jaGi bort resten![]()
Pause med isbiter høres bra ut! Sitter fremdeles og sorterer sokker. Hver gang lurer jeg på hvorfor vi har så mange like ><Hehe janå ser det ikke it til å bli noe da
ble husarbeid heller
![]()
Men nå en pause å isbiter på meg![]()
hehe
Sortere sokker er dritkjedeligPause med isbiter høres bra ut! Sitter fremdeles og sorterer sokker. Hver gang lurer jeg på hvorfor vi har så mange like ><
Hehe min å![]()
så godt de kan være ute å løpe i fra seg
![]()
Hehe janå ser det ikke it til å bli noe da
ble husarbeid heller
Men nå en pause å isbiter på meg![]()
hehe
Hahaha ja det må være dethehe ikke santmen det burde vært posjonert bedre utover alle årene man lever
Kanskje det er fra gammelt av da man ikke levde lenger enn max 30 år
![]()
Hehe jeg endte opp med å støvsuge trapp, gang å kjøkken hellerå rydde litt nede
har ikke lyst å gå opp engang
vet det er mye i stua
men må vell
![]()
Jumsisbiter her og![]()