Jo takk men enda mye å gjøre før jeg kan si meg helt ferdigflink du har vært da![]()
Så kan jeg virkelig slappe av i morgen
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jo takk men enda mye å gjøre før jeg kan si meg helt ferdigflink du har vært da![]()
Liker det egentlig - men nå hadde det ventet såpass lenge at det bare fløt over... vurderer å kjøpe bare sokker med farger eller mønster til mannen (han har 85% svarte og kjedelige)Sortere sokker er dritkjedelig![]()
jeg hater det
![]()
Hehe min å har bare likeLiker det egentlig - men nå hadde det ventet såpass lenge at det bare fløt over... vurderer å kjøpe bare sokker med farger eller mønster til mannen (han har 85% svarte og kjedelige)
Hehe så braDa har jeg ENDELIG bestemt meg for vognpose OG bestiltJey!! Tok bare et par uker å bestemme seg, haha!! Jeg er seriøst håpløs..
Åååh den var skikkelig fin da
Skulle vell ha vert hos tannlegen![]()
Men med en syk tannlegeskrekk, så er det ikke bare bare![]()
Men har vondt i en tannså er vell ett hull det ja
bah
Åååh den var skikkelig fin da![]()
![]()
Det blir det helt sikkertJa sant?øverste bilde er med forlenger da
tror det blir bra!
Fikk ryddet stuen oppe å fikk sambo til å støvsuge denhehe
Jeg gikk heller ned igjen å satte på ein oppvasknaskin
Eldste ble å bitt av basillen å driver nå å rydder å rengjør rommet sitt![]()
Ikke at det er så myehehe han pleier å være veldig flink
![]()
Åh men det er deilig daFlinke hele gjengenHer er det slapp stemning mens lillegutt sover hehe
![]()
Herlig.. men snart må vi ha lunsj! Tror jeg skal steke rundstykker gitt![]()
Åh men det er deilig da![]()
Jeg sa egentlig at jeg ønske det i dag jeg å
Men så skjer det som alltid skjer det er mye å gjøre når man har utsatt det noen dager![]()
Herlig![]()
her må jeg snart begynne på middagen tror jeg
Men var den lysten på boller som ligger å ulmer hele tiden
Uff![]()
Hehe då herlig å slippe å ta det selv daJa det er det![]()
Vi rydda huset og kosta i går så det ser ganske greit ut! Må egentlig vaske i dag da, men det er det nok ikke jeg som kommer til å tabortskjemt
![]()
Ja vi skal detJa dere skulle ha fårikål? ahhhh det er SÅÅÅ digg.. mmmmmmm *sikle*![]()
Boller er også veeeeeeldig godt![]()