Som en stein, dog kanskje litt lite - satt og spilte brettspill til klokke var toUrolig men god likeveldu da?
![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Som en stein, dog kanskje litt lite - satt og spilte brettspill til klokke var toUrolig men god likeveldu da?
![]()
Hehehe herlig daSom en stein, dog kanskje litt lite - satt og spilte brettspill til klokke var toMannen oppfører seg som om de to månedene som er igjen er siste tiden hvor det går an å gjøre ting sammen på lenge, så blir litt ivrig
![]()
Ja, klager ikkeHehehe herlig da![]()
![]()
Hehehe det gjorde han nokJa, klager ikke![]()
Skal sies at det er sol ute nå, så sto opp tidligere enn jeg hadde trodd (noe katten setter stor pris på)
Deilig å være ute da ja - og greit at de svir av litt energiHehehe det gjorde han nok![]()
![]()
Her er det å delvis solmen er varmt
så håper ungene koser seg ute hele dagen
![]()
Så de får ut litt energifor den var skyhøy i dag
![]()
Bretta masse klær å er i gang med mere klesvask :/ kjedelig å drit lei hele vaskinga![]()
Som en steinJadu da?
Hehe ja jeg skulle gjerne hatt en god dose av den energien de harDeilig å være ute da ja - og greit at de svir av litt energi
Når jeg ser nevøen min løpe rundt I 150 så lurer jeg alltid på om jeg ikke kunne lånt litt av ham ^-^
Skal til med bretting av klær og - utsatt det I to dager, nå må det tas![]()
Stemmer :/ å nå blir det bare mer å merhehe ja, den tar aldri slutt..
Huset tok vi samlet på fredag, for å ha helgen for oss selv - så er bare vasken. Men greit å ha rene sokker og undertøy daHehe ja jeg skulle gjerne hatt en god dose av den energien de har![]()
Uff ja det er fort gjort å utsette hele den dumme vasken.
Å resten av huset åserlig når man er trøtt
haha
Åh så deiligHuset tok vi samlet på fredag, for å ha helgen for oss selv - så er bare vasken. Men greit å ha rene sokker og undertøy da![]()
Haha, nei vanskelig å velge når begge høres så gode ut! Har sykt lyst på kanelboller, så får se om det ikke blir baking her og ^-^Oboy brownies eller skolebolle snurrer![]()
![]()
Hva skal jeg lage?klarer ikke velge
hehe
Som en stein
Litt småtrøtt her jeg sitter, men våkner i behagelig tempo![]()
Hehe ja jeg skulle gjerne hatt en god dose av den energien de har
Uff ja det er fort gjort å utsette hele den dumme vasken.
Å resten av huset åserlig når man er trøtt
haha
Stemmer :/ å nå blir det bare mer å merhøst å vinter er topp mnd å serlig nå når det kommer baby i tillegg :O
Oboy brownies eller skolebolle snurrer![]()
Hva skal jeg lage?klarer ikke velge
hehe