Krysser fingrene for at vi begge får noe i dag![]()
Jaaaaa det må vi
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Krysser fingrene for at vi begge får noe i dag![]()
Jeg åså sykt lyst
![]()
Uff jeg lurer på det sammeJaaaa lurer på om jeg skalEr så viktig for meg å slappe av når ungene har lagt seg ellers blir jeg helt ødelagt!! Tror ikke sambo har mye lyst heller, lang dag på jobb
![]()
De ser jo så søte utJaaaaa det må viJeg henta uglematbokser i går! Så søte
Hadde jo egentlig en blå fra før da, men ødela den jo litt med neglelakk
henta blå og lilla nå
![]()
Klærnoe spesielt du har lyst på?Jeg har så mange faner oppe på dataen nå at jeg ikke kan se hva de er
haha..
Regner bare litt nåYrer i dag, men meldt pent til i morgen! Hvordan er været hos dere?
De ser jo så søte uter set mye plass i dem?
![]()
Å er i gang med 3 episode av the fosterskommer til å rase gjennom denne å
![]()
God formiddaghar fått meg en finfin mammajakke fra stormberg. Så nå kan høsten berre komme.
Regnet masse istad, men ikke så mye nå. Håper det pøser når jeg skal ut etterpå![]()
Der var brødene kommet i ovnen hvertfallså nå blir det spennende å se
![]()
Uff jeg lurer på det sammevi skal ha i september. Men ikke så lett å då til når sambo jobber kveld annen hver uke :/
Hehe, huffda! Stormberg har salg på mammajakker nå forrestenSå kjekt daJeg får såvidt igjen jakka mi, men den har overlevd to tette graviditeter nå så jeg sliter med å få igjen glidelåsen, den deler seg hvis ikke jeg trekker inn magen veeeeeeeeeeeeldig
stakars dyre bergans-jakka mi
![]()
Hehe, huffda! Stormberg har salg på mammajakker nå forresten30% avslag. Men Bergans skal vel være bra
![]()