Skravletråd

Jaaaa lurer på om jeg skal :o Er så viktig for meg å slappe av når ungene har lagt seg ellers blir jeg helt ødelagt!! Tror ikke sambo har mye lyst heller, lang dag på jobb :o
Uff jeg lurer på det samme :p vi skal ha i september. Men ikke så lett å då til når sambo jobber kveld annen hver uke :/

God formiddag :D har fått meg en finfin mammajakke fra stormberg. Så nå kan høsten berre komme.
Regnet masse istad, men ikke så mye nå. Håper det pøser når jeg skal ut etterpå :)

God formiddag :D har fått meg en finfin mammajakke fra stormberg. Så nå kan høsten berre komme.
Regnet masse istad, men ikke så mye nå. Håper det pøser når jeg skal ut etterpå :)

Så kjekt da :D Jeg får såvidt igjen jakka mi, men den har overlevd to tette graviditeter nå så jeg sliter med å få igjen glidelåsen, den deler seg hvis ikke jeg trekker inn magen veeeeeeeeeeeeldig :P stakars dyre bergans-jakka mi :P

Så kjekt da :D Jeg får såvidt igjen jakka mi, men den har overlevd to tette graviditeter nå så jeg sliter med å få igjen glidelåsen, den deler seg hvis ikke jeg trekker inn magen veeeeeeeeeeeeldig :p stakars dyre bergans-jakka mi :p
Hehe, huffda! Stormberg har salg på mammajakker nå forresten ;) 30% avslag. Men Bergans skal vel være bra :)

Hehe, huffda! Stormberg har salg på mammajakker nå forresten ;) 30% avslag. Men Bergans skal vel være bra :)

Jada satser på den holder, den holdt jo sist :D Får heller la vær å lukke igjen på slutten :P

Det var ikke så veldig mye spennende i posten i dag.. men det var navnelapper til storebror og stellesalver til lillegutt, en til bhg og en hjemme :)

Back
Topp