Litt vel vågålt....hahahaHahahaha samme som her dethahaha
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Litt vel vågålt....hahahaHahahaha samme som her dethahaha
Jaja hurra likevelWoho Høland i taket ! Jeg fikk lønn fra jobben i dagriktignok var jeg bare der en halv dag men haha
nå mangler bare resten fra NAV :s
Hehe jaLitt vel vågålt....hahaha
Hehehe men det er jammen godt darundstykker i ovnenHar blitt fast frokost
tror kanskje ikke vi har mer ost da
![]()
Hehehe men det er jammen godt da
Jeg har panikk for å gå tom for osthehe så jeg kjøper jo ny noen dager før jeg må
haha
Ja jeg har detHar dere sovet godt? Jeg har sovet litt sånn halvveis, våknet mange ganger av diverse ting så er litt trøtt
Du er flink dahehe ja jeg burde også gjort detmen blir skikkelig dårlig med handling om dagen, stort sett kun på lørdag hehe
![]()
Det går veldig fintehm.. det betyr at vi har spist en hel stor norvegia (en kg?) på 5 dager?! hvordan går det an? hehe
Hehehe så herligI dag skulle storebror ta med seg en ting på S, han tok med en sokk![]()
Du er flink dajeg prøvde meg på det
eller jeg prøver enda men når jeg ikke vet når jeg får penger så er det ikke så lett :/
Jojo men det hjelper på dadet er mest det at butikken er en omvei når jeg skal til skole/bhg og jeg sykler så må bære på alt![]()
Hehehe så herlig![]()
Det er gøy med de leksene![]()
Vi hadde i sist uke
Men fikk velge om tingen skulle ha i lyden inni eller førstså hun tok med en pingvin
![]()
Jojo men det hjelper på da![]()
blir ikke så mye handling hver dag :/ det blir ofte dyrt :/