Skravletråd

Skal til Ahus idag

Men er det noen her som vet om det er vanskelig å finne frem fra Lillestrøm togstasjon til Lillestrøm bussterminal? Står at det er 3 min gange, men ikke hvilken vei :p ..... Bønder i by'n altså...
I verste fall har tlf gps, men det koster jo pæng.

Skal til Ahus idag

Men er det noen her som vet om det er vanskelig å finne frem fra Lillestrøm togstasjon til Lillestrøm bussterminal? Står at det er 3 min gange, men ikke hvilken vei :p ..... Bønder i by'n altså...
Mener de er samlet? At bussterminalen er rett utenfor togstasjonen? Skal ikke si noe sikkert, har vært der bare to/tre ganger... Ellers er det bare å spørre når du hopper av ;)

Skal til Ahus idag

Jeg aner ikke desverre men håper noen kan hjelpe :D
Men sjekk kartet før du reiser? Kansje det hjelper litt?
Ellers så har jeg stedsans lik null så jeg bruker mye GPS :p hehe

Hva du skal? Masse lykke til hvertfall

Hehe ikke sant:D de siste gangene har vi kjøpt ferske smultringer fra en bod der, og de er så gode! Varme og sprø fordi de akkurat er laget:D mye morsomt der. Men utrolig mye folk av og til, så er nok ikke bare bare med småunger som løper hvor de vil der:P vår har bare sitti i vogn når vi har vært der.
Vi kommer til å fortsette å dra ditt,selv når mini kommer og ho kommer til å sitte I vogn eller så får en bare ha på "løpe streng" ;)

God morgen :D

Nå sitter jeg som ett slakt her :p hehe fått unna litt klesvask å levert unger. Blir rart å ikke hente noen av de igjen :o
Minsta skal til ei venninne å han sykkler hjem selv :o

Om 1 time så skal jeg til fysio å så blir det innom NAV med de papirene :)
Å handle bittelitt :)

Ellers så får vi se hva dagen bringer :)

Hva er deres planer?

Håper alle får en fin dag :D
God morgen:)

Lykke til hos fyso :)

Ingen planer for dagen, burde gjøre litt husarbeid vel:p

Mener de er samlet? At bussterminalen er rett utenfor togstasjonen? Skal ikke si noe sikkert, har vært der bare to/tre ganger... Ellers er det bare å spørre når du hopper av ;)
Ja, kan gjøre det :) jeg er den som alltid spør folk når jeg er i byen :p !!! Men finner vel frem.. Klarte å rote meg bort i Oslo en gng, da var gpsen kjekk. Men spurte kanskje 3 stk om veien og :p

Jeg aner ikke desverre men håper noen kan hjelpe :D
Men sjekk kartet før du reiser? Kansje det hjelper litt?
Ellers så har jeg stedsans lik null så jeg bruker mye GPS :p hehe

Hva du skal? Masse lykke til hvertfall
Haha, jeg har heller ikke stedssans. Når jeg skal ut av f.eks legekontoret går jeg konsekvent feil vei :p
Litt overrasket over at jeg finner frem til bhg om morgenen :hilarious:

Skal på vekstkontroll! Og på et møte med en anestesilege. Så er der hele dagen fra kl 12-15.

Skal til Ahus idag

Jeg vet desverre ikke:) er bonde I by'n jeg å:p

Lykke til på ahus:)

Haha, jeg har heller ikke stedssans. Når jeg skal ut av f.eks legekontoret går jeg konsekvent feil vei :p

Skal på vekstkontroll! Og på et møte med en anestesilege. Så er der hele dagen fra kl 12-15.
Er bra med oppfølging da:)

Jeg vet desverre ikke:) er bonde I by'n jeg å:p

Lykke til på ahus:)
Takk :) godt vi er flere :p det er kanskje skiltet. Bare jeg som stresser litt :) må ta buss, tog, buss og gå til sykehuset. Tror bussen stopper rett utenfor, da, men..

Er bra med oppfølging da:)
Ja, de har blitt veldig obs på at jeg får "det jeg trenger", kanskje de har dårlig samvittighet for at de ødela benet mitt :facepalm:
Men da får jeg vite hva vi gjør, om de anbefaler å sette meg igang istedet for at fødselen starter naturlig osv :)
Og så får jeg kanskje en vekstestimering.

Har lille vokst litt lite eller er det bare rutine? Håper alt er fint å flott :)

Hahaha godt å høre viner flere :p å det blir ikke bedre i gravid eller amme tåke
Haha mor mente jeg burde ha lapp på jakken: jeg reiser alene. Når jeg skulle på butikken :)

Ja, de har blitt veldig obs på at jeg får "det jeg trenger", kanskje de har dårlig samvittighet for at de ødela benet mitt :facepalm:
Men da får jeg vite hva vi gjør, om de anbefaler å sette meg igang istedet for at fødselen starter naturlig osv :)

Ødelagt benet ditt? :o
Masse lykke til i dag!

Ødelagt foten din??? :o hva innledningen gjorde de

Back
Topp