• Forumet vil være nede på grunn av nødvendig vedlikehold februar 11. juli kl. 00:00 til kl. 02:30.

Skravletråd

Har vært der hver år fra jeg møtte gubben:) så er vel 9 året vi er der :p
Hadde vært der før når jeg var mindre, men ble slutt på det når jeg begynte på vgs og flytta hjemmen I fra:)
Er på måte en tradisjon vi har:)
Syns det er koselig å reise på deg jeg:) men det kan bli litt mye traktor og scooter:P mannen er fryktelig interessert og det er jo nå guttungen og:o hehe. Liker alt det andre jeg:P

Syns det er koselig å reise på deg jeg:) men det kan bli litt mye traktor og scooter:P mannen er fryktelig interessert og det er jo nå guttungen og:o hehe. Liker alt det andre jeg:P
Jeg å synes det er koselig :) men kan bli litt mye traktor og div dingser jeg ikke skjønner. Men der kan jeg snu utsagnet happy wife happy life. For den dagen er det happy gubbe happy wife :)) :p
Gubben har gjort noen kupp der da:) jeg er med fordi det er så mye rart å se på:) :)

Jeg å synes det er koselig :) men kan bli litt mye traktor og div dingser jeg ikke skjønner. Men der kan jeg snu utsagnet happy wife happy life. For den dagen er det happy gubbe happy wife :)) :p
Gubben har gjort noen kupp der da:) jeg er med fordi det er så mye rart å se på:) :)
Hehe ikke sant:D de siste gangene har vi kjøpt ferske smultringer fra en bod der, og de er så gode! Varme og sprø fordi de akkurat er laget:D mye morsomt der. Men utrolig mye folk av og til, så er nok ikke bare bare med småunger som løper hvor de vil der:P vår har bare sitti i vogn når vi har vært der.

Våken, altfor tidlig:o er så potte tett siden jeg ikke har brukt nesespray i natt, så får ikke sove:( må alltid ha en avvenningsnatt når jeg har brukt det, og da sover jeg alltid dårlig. Har heldigvis fri i dag, og guttungen skal i bhg så jeg får slappet av:)

Våken, altfor tidlig:o er så potte tett siden jeg ikke har brukt nesespray i natt, så får ikke sove:( må alltid ha en avvenningsnatt når jeg har brukt det, og da sover jeg alltid dårlig. Har heldigvis fri i dag, og guttungen skal i bhg så jeg får slappet av:)
Huff da :/ får håpe dagen blir bedre utover og at dere får kost dere med fridagen :)

Moro å ta seg en tur da, og dyrskun er veldig ålreit:) skjønner godt det blir vanskelig i år med bekkenet:( hvordan har dere hørt om det egentlig? Er det så kjent altså?
Jag hadde ikke hørt om det før jeg traff sambo :p
Han har pleid å vert der hvert år faktisk :) han har litt familie i Telemark :) å samtidig så er vi jo begge fra bondelandet :p hehe så han har reist en del med kamerater :)

Uff det er ikke noe godt :(

Godt du har fri i dag da å kan ta det litt med ro :)

God morgen :D

Nå sitter jeg som ett slakt her :p hehe fått unna litt klesvask å levert unger. Blir rart å ikke hente noen av de igjen :o
Minsta skal til ei venninne å han sykkler hjem selv :o

Om 1 time så skal jeg til fysio å så blir det innom NAV med de papirene :)
Å handle bittelitt :)

Ellers så får vi se hva dagen bringer :)

Hva er deres planer?

Håper alle får en fin dag :D

Back
Topp