Ja blir litt av en kjøretur på dere daDer skal vi neste år![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ja blir litt av en kjøretur på dere daDer skal vi neste år![]()
Syns det er koselig å reise på deg jegHar vært der hver år fra jeg møtte gubbenså er vel 9 året vi er der
Hadde vært der før når jeg var mindre, men ble slutt på det når jeg begynte på vgs og flytta hjemmen I fra
Er på måte en tradisjon vi har![]()
Hehe, har iallfall nok til bare megselvhahahha![]()
Heldig med at mannen ikke liker![]()
NattaMen sovetid ...natta![]()
Her og tenker jeg. Tror jeg må avvende meg selv med nesesprayen etter en ukes bruk, og jeg er potte tett enda. Så forventer en dårlig natts søvn, for jeg er avhengig av å puste med nesa om nattaMen sovetid ...natta![]()
Jeg å synes det er koseligSyns det er koselig å reise på deg jegmen det kan bli litt mye traktor og scooter
mannen er fryktelig interessert og det er jo nå guttungen og
hehe. Liker alt det andre jeg
![]()
Hehe ikke santJeg å synes det er koseligmen kan bli litt mye traktor og div dingser jeg ikke skjønner. Men der kan jeg snu utsagnet happy wife happy life. For den dagen er det happy gubbe happy wife
)
![]()
Gubben har gjort noen kupp der dajeg er med fordi det er så mye rart å se på
![]()
![]()
JaBlir litt kjøretur for dere da?mye å se på der da
![]()
Moro å ta seg en tur da, og dyrskun er veldig ålreitJamen sambo har så lyst så jeg håper vi får det til
i år går det ikke desverre pga bekkenet
Huff da :/ får håpe dagen blir bedre utover og at dere får kost dere med fridagenVåken, altfor tidliger så potte tett siden jeg ikke har brukt nesespray i natt, så får ikke sove
må alltid ha en avvenningsnatt når jeg har brukt det, og da sover jeg alltid dårlig. Har heldigvis fri i dag, og guttungen skal i bhg så jeg får slappet av
![]()
Jag hadde ikke hørt om det før jeg traff samboMoro å ta seg en tur da, og dyrskun er veldig ålreitskjønner godt det blir vanskelig i år med bekkenet
hvordan har dere hørt om det egentlig? Er det så kjent altså?
Uff det er ikke noe godtVåken, altfor tidliger så potte tett siden jeg ikke har brukt nesespray i natt, så får ikke sove
må alltid ha en avvenningsnatt når jeg har brukt det, og da sover jeg alltid dårlig. Har heldigvis fri i dag, og guttungen skal i bhg så jeg får slappet av
![]()