• Forumet vil være nede på grunn av nødvendig vedlikehold februar 11. juli kl. 00:00 til kl. 02:30.

Skravletråd

Sa hva jeg mente jeg I den tråden det diskuteres:) for hvis ikke skravletrådene skal gjelde, kan jo ikke alle trådene med div leker gjelde heller:p

Neida det kan det ikke da i såFALL:p men tror ikke det blir tilfelle uansett

Vil alltid være generelt som er mest poppis uansett i tillegg til sitt eget forum...
Ja det er jeg enig I. Er ikke like lett å forstå overskriften på trådene bestandig, å jeg har ikke noe å si I alle sammen. Har rett og slett ikke en mening om alt, eller et råd om alt:)

Ja det er jeg enig I. Er ikke like lett å forstå overskriften på trådene bestandig, å jeg har ikke noe å si I alle sammen. Har rett og slett ikke en mening om alt, eller et råd om alt:)

nei, man får svare der man har lyst eller har noe å komme med...jeg svarer heller ikke på alt:)

Var på besøk hos besteforeldrene mine i sta, med diverse familie:) pjokken var over middels hyper og bare så seg rundt for å se hva pøbelstreker han kunne gjøre:p

Gofa har alltid drevet med bier, men nå har han gitt de bort. Begynte å bli tom for honning så spurte om han hadde litt på lager. Fikk med en treliters isboks full, så nå har jeg leeeenge:D heldigvis, for butikkhonning blir bare ikke det samme:o :(

Var på besøk hos besteforeldrene mine i sta, med diverse familie:) pjokken var over middels hyper og bare så seg rundt for å se hva pøbelstreker han kunne gjøre:p

Gofa har alltid drevet med bier, men nå har han gitt de bort. Begynte å bli tom for honning så spurte om han hadde litt på lager. Fikk med en treliters isboks full, så nå har jeg leeeenge:D heldigvis, for butikkhonning blir bare ikke det samme:o :(
Unger er unger;)
Gleder meg til vi skal på dyrskuen I seljord for da skal jeg kjøpe honning:))

Back
Topp