Da skal jeg ha rimelig godt betalt altsåHvem melder seg frivillig til å telle antall innlegg utenom skravletråder?haha
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Da skal jeg ha rimelig godt betalt altsåHvem melder seg frivillig til å telle antall innlegg utenom skravletråder?haha
Nei gjør ikke detSlår ikke feil det vettu![]()
Sa hva jeg mente jeg I den tråden det diskuteresfor hvis ikke skravletrådene skal gjelde, kan jo ikke alle trådene med div leker gjelde heller
![]()
Den får seg fulltidsjobb iallfallHahaha først ikke![]()
Så skål!Helt enig !
Ja det skulle man iallfall hattDa skal jeg ha rimelig godt betalt altså)
Nei tror ikke det jeg hellerNeida det kan det ikke da i såFALLmen tror ikke det blir tilfelle uansett
Høres bra utNei gjør ikke detmen nå var nettet på plass
![]()
neida alltid noen misfornøyde så...Nei tror ikke det jeg heller![]()
Haha jaDen får seg fulltidsjobb iallfallhehe
1mill i åretHaha jaå den bør være godt betalt å jammen
![]()
Det er helt santVil alltid være generelt som er mest poppis uansett i tillegg til sitt eget forum...
Ja det er jeg enig I. Er ikke like lett å forstå overskriften på trådene bestandig, å jeg har ikke noe å si I alle sammen. Har rett og slett ikke en mening om alt, eller et råd om altVil alltid være generelt som er mest poppis uansett i tillegg til sitt eget forum...
Det er helt sant
Jeg prøver å lese litt på de andre å men ikke alltid like flink å skriveskal noe til å klare alle
![]()
Ja det er jeg enig I. Er ikke like lett å forstå overskriften på trådene bestandig, å jeg har ikke noe å si I alle sammen. Har rett og slett ikke en mening om alt, eller et råd om alt![]()
Det vet jegnei, man får svare der man har lyst eller har noe å komme med...jeg svarer heller ikke på alt![]()
Unger er ungerVar på besøk hos besteforeldrene mine i sta, med diverse familiepjokken var over middels hyper og bare så seg rundt for å se hva pøbelstreker han kunne gjøre
Gofa har alltid drevet med bier, men nå har han gitt de bort. Begynte å bli tom for honning så spurte om han hadde litt på lager. Fikk med en treliters isboks full, så nå har jeg leeeengeheldigvis, for butikkhonning blir bare ikke det samme
![]()
![]()