Skravletråd

Fikk kaken ferdig akkurat...men ikke fornøyd...jaja...

Ellers kom jeg plutselig på etter en altfor slitsom dag at OI har ikke kjent Sølvi:(

Pus er rar! Han har egen luke rett ved siden av utgangsdøra, han sto opp nå, har vel sovi siden 3 I natt:) kommer ned å spiser, å så går han fra kjøkkenet og inn I gangen, sitter der. Så mjauer han lavt, jeg tenker ikke over det :p så går det en liten stund så mjauer han igjenn høyt! Jeg kommer meg opp av stolen for å se hva det er, å der står faenskapet å ser på meg, snur å går bort til utgangsdøra, snur seg å ser på meg igjenn, å sier med blikket: skal du ikke slippe meg ut!
Hva kaller vi dette???
Jo ekstremt bortskjemt pus! :D

Ikke morro:/
Du får innta sofan etter middagen da å slappe av, ikke flere gjøremål på deg I dag:)
Ja det skal jeg jammen .

Har fått vasket en del klær, å har hvertfall en maskin til jeg må brette.

Har å laget lag nummer to på kaken :)

Så kan ta det med ro nå med go samvittighet etterpå :)

Fikk kaken ferdig akkurat...men ikke fornøyd...jaja...

Ellers kom jeg plutselig på etter en altfor slitsom dag at OI har ikke kjent Sølvi:(
Da kommer du nok til å kjenne ho når du får satt deg ned å slappet av:) du har sikkert bare vært stressa og hatt mye å gjøre og rett og slett "glemt" at ho har rørt på seg.

Men vil høre hvordan det går, og at du kjenner ho snart:) klem

Pus er rar! Han har egen luke rett ved siden av utgangsdøra, han sto opp nå, har vel sovi siden 3 I natt:) kommer ned å spiser, å så går han fra kjøkkenet og inn I gangen, sitter der. Så mjauer han lavt, jeg tenker ikke over det :p så går det en liten stund så mjauer han igjenn høyt! Jeg kommer meg opp av stolen for å se hva det er, å der står faenskapet å ser på meg, snur å går bort til utgangsdøra, snur seg å ser på meg igjenn, å sier med blikket: skal du ikke slippe meg ut!
Hva kaller vi dette???
Jo ekstremt bortskjemt pus! :D
Hahahah herlig :p

Var på butikken å handlet å synes det ble så dyrt så tok med lappen, ikke rart det er dyrt når en pakke med Jarlsberg koster 91 kr:o

Da kommer du nok til å kjenne ho når du får satt deg ned å slappet av:) du har sikkert bare vært stressa og hatt mye å gjøre og rett og slett "glemt" at ho har rørt på seg.

Men vil høre hvordan det går, og at du kjenner ho snart:) klem

Takk for det snuppa:) <3<3

Back
Topp