Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Herrefred så vondt bekkenet ble![]()
Må ta pauser i middagslagingen for jeg klarer ikke å stå![]()
Vis vedlegget 131868
Vis vedlegget 131869
Der var de oppeallerede fullt opp nederste skuff med tepper å sengtøy
![]()
Ja det skal jeg jammen .Ikke morro:/
Du får innta sofan etter middagen da å slappe av, ikke flere gjøremål på deg I dag![]()
Da kommer du nok til å kjenne ho når du får satt deg ned å slappet avFikk kaken ferdig akkurat...men ikke fornøyd...jaja...
Ellers kom jeg plutselig på etter en altfor slitsom dag at OI har ikke kjent Sølvi![]()
Da har du jo gjort en del I dag daJa det skal jeg jammen .
Har fått vasket en del klær, å har hvertfall en maskin til jeg må brette.
Har å laget lag nummer to på kaken![]()
Så kan ta det med ro nå med go samvittighet etterpå![]()
Nei .. Jeg har handlet ( sambo bar)Å nei! Har du gjort noe spesielt?![]()
Den ble helt sikkert helt toppFikk kaken ferdig akkurat...men ikke fornøyd...jaja...
Ellers kom jeg plutselig på etter en altfor slitsom dag at OI har ikke kjent Sølvi![]()
Hahahah herligPus er rar! Han har egen luke rett ved siden av utgangsdøra, han sto opp nå, har vel sovi siden 3 I nattkommer ned å spiser, å så går han fra kjøkkenet og inn I gangen, sitter der. Så mjauer han lavt, jeg tenker ikke over det
så går det en liten stund så mjauer han igjenn høyt! Jeg kommer meg opp av stolen for å se hva det er, å der står faenskapet å ser på meg, snur å går bort til utgangsdøra, snur seg å ser på meg igjenn, å sier med blikket: skal du ikke slippe meg ut!
Hva kaller vi dette???
Jo ekstremt bortskjemt pus!![]()
JoDa har du jo gjort en del I dag da![]()
Ost er svindyrtVar på butikken å handlet å synes det ble så dyrt så tok med lappen, ikke rart det er dyrt når en pakke med Jarlsberg koster 91 kr![]()
Ja det har vi alle innimellomJofått unna litt men føler ikke det er noe som skulle ødelegge bekkenet. Har jo hatt gode pauser
![]()
Men har nok bare en dårlig dag![]()
JaJa det har vi alle innimellom![]()
Ja, tenkte ikke over prisen jeg bare tok denOst er svindyrt![]()
Da kommer du nok til å kjenne ho når du får satt deg ned å slappet avdu har sikkert bare vært stressa og hatt mye å gjøre og rett og slett "glemt" at ho har rørt på seg.
Men vil høre hvordan det går, og at du kjenner ho snartklem
Ja, skal legge over snart.Den ble helt sikkert helt toppbilde?
Du har nok kjent hennedu har nok bare ikke lagt merke til det siden det har vert så hektisk
![]()
Ja det gjør jeg åJa, tenkte ikke over prisen jeg bare tok denfor kjenner forskjell på ordentlig ost (Jarlsberg og Norvegia ) I forhold til billig ost. Pleier å hamstre Norvegia når det er på tilbud
![]()