Ja det er kanon godtOg mozzarella, det er godtpå pizza og sånt
![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ja det er kanon godtOg mozzarella, det er godtpå pizza og sånt
![]()
TakkUff det er ikke mye som skal til alltid![]()
Håper det bedrer seg litt utover kvelden![]()
Det er dårlig derEr så herlig - toget er stappa og folk later som de ikke kan se rundt seg.. bryr meg egentlig ikke så mye om at de ikke reiser seg for meg, sitter hele dagen og har bare godt av å stå litt. Men når det kommer en eldre dame med krykker, prøver å få blikkkontakt med de som har musikk på ørene for å få satt seg og de later som ingenting... ><
Burde vel greie å runde 2000 I dag daAkkurat vært oppdatering, sånn ser det ut:
Undomiel har 2338 og Malla har 1972![]()
Løste seg jo heldigvis - en av de som kom på samtidig "lånte" ene krykken og dulta borti en av de som satt - han hoppet fort opp for å tilby plassen.Det er dårlig der![]()
Uten problemBurde vel greie å runde 2000 I dag da![]()
Var det daUten problemog før du vet ordet av det har du passert 2222 og
![]()
Sorry nå så jeg for meg mannen din I badedrakt åBlir visst svømming straks - venter bare på mannen som kommer med håndklær og badedraktene våre ^-^
Tror det blir mer kosesvømming enn lengder denne gangen![]()
Haha ^-^ da såhar også gått fra nøkkelen I døren eller på bilen...
Akkurat nå ligger alle nøklene mine hos foreldrene mine >< glemte dem der for en uke siden...
Hahaha ^-^ akkurat det hadde tatt seg ut - får prøve å lure ham til å ta på seg bikinitoppen "for å se hvordan det hadde passet " en gangSorry nå så jeg for meg mannen din I badedrakt å
Er godt med kose svøm![]()
Ja det burde duBurde vel greie å runde 2000 I dag da![]()
Nei, bare litt upraktisk når jeh skal gå tidligere enn mannen og må vekke ham så han får låst bak megHehe ikke det værste stedet det da![]()
HjelpesLøste seg jo heldigvis - en av de som kom på samtidig "lånte" ene krykken og dulta borti en av de som satt - han hoppet fort opp for å tilby plassen.
Men dumt at det liksom må noe sånt til - er kanskje ikke av de som søker mest blikkontakt på toget, men ser da fort om noen kanskje kunne trengt plassen mer
Blir visst svømming straks - venter bare på mannen som kommer med håndklær og badedraktene våre ^-^
Så deiligndaBlir visst svømming straks - venter bare på mannen som kommer med håndklær og badedraktene våre ^-^
Nei, bare litt upraktisk når jeh skal gå tidligere enn mannen og må vekke ham så han får låst bak meg![]()
Var bare måten du hadde skrevet det at han var på vei med badedraktene deres som gjorde detHahaha ^-^ akkurat det hadde tatt seg ut - får prøve å lure ham til å ta på seg bikinitoppen "for å se hvordan det hadde passet " en gang![]()