Skravletråd

Ja, tenkte ikke over prisen jeg bare tok den:) for kjenner forskjell på ordentlig ost (Jarlsberg og Norvegia ) I forhold til billig ost. Pleier å hamstre Norvegia når det er på tilbud;)

Enig der ja, kjøper bare norvegia selv :)

Nei .. Jeg har handlet ( sambo bar)
Pakket ut varene, laget to lag av en ostekake, å vasket 4 maskiner med klær.

Men fikk sambo til å legge masasje staven på lading nå :) det pleier å hjelpe veldig :D

Uff det er ikke mye som skal til alltid :o

Håper det bedrer seg litt utover kvelden :)

Pus er rar! Han har egen luke rett ved siden av utgangsdøra, han sto opp nå, har vel sovi siden 3 I natt:) kommer ned å spiser, å så går han fra kjøkkenet og inn I gangen, sitter der. Så mjauer han lavt, jeg tenker ikke over det :p så går det en liten stund så mjauer han igjenn høyt! Jeg kommer meg opp av stolen for å se hva det er, å der står faenskapet å ser på meg, snur å går bort til utgangsdøra, snur seg å ser på meg igjenn, å sier med blikket: skal du ikke slippe meg ut!
Hva kaller vi dette???
Jo ekstremt bortskjemt pus! :D
Hahaha ^-^ Høres kjent ut - altfor kjent ut :P men er jo søte krapyl og da ;)

Pus er rar! Han har egen luke rett ved siden av utgangsdøra, han sto opp nå, har vel sovi siden 3 I natt:) kommer ned å spiser, å så går han fra kjøkkenet og inn I gangen, sitter der. Så mjauer han lavt, jeg tenker ikke over det :p så går det en liten stund så mjauer han igjenn høyt! Jeg kommer meg opp av stolen for å se hva det er, å der står faenskapet å ser på meg, snur å går bort til utgangsdøra, snur seg å ser på meg igjenn, å sier med blikket: skal du ikke slippe meg ut!
Hva kaller vi dette???
Jo ekstremt bortskjemt pus! :D

Hihihi.. Raring-pus :)

Håper sambo snart kommer og at han har funnet nøkkelen sin

Er så herlig - toget er stappa og folk later som de ikke kan se rundt seg.. bryr meg egentlig ikke så mye om at de ikke reiser seg for meg, sitter hele dagen og har bare godt av å stå litt. Men når det kommer en eldre dame med krykker, prøver å få blikkkontakt med de som har musikk på ørene for å få satt seg og de later som ingenting... ><

Er så herlig - toget er stappa og folk later som de ikke kan se rundt seg.. bryr meg egentlig ikke så mye om at de ikke reiser seg for meg, sitter hele dagen og har bare godt av å stå litt. Men når det kommer en eldre dame med krykker, prøver å få blikkkontakt med de som har musikk på ørene for å få satt seg og de later som ingenting... ><

Æsj det er dårlig!

Han fant den! Hadde glemt den stående i sykkellåsen :P surrehue! Så der har den stått i hele dag mens han var på jobb :P godt ingen så det :)
Haha ^-^ da så :) har også gått fra nøkkelen I døren eller på bilen...
Akkurat nå ligger alle nøklene mine hos foreldrene mine >< glemte dem der for en uke siden...

Back
Topp