TakkHøres ut som en veldig bra dag dette! Elsker Ikea!
Du får kose deg masse og håper du finner alt det du skal ha![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
TakkHøres ut som en veldig bra dag dette! Elsker Ikea!
Du får kose deg masse og håper du finner alt det du skal ha![]()
Hehehe ja det bør du klareHihi, i går da jeg gav meg, var jeg 7 innlegg fra å nå målet. DET skal jeg greie idag!![]()
I willÅå, kos deg masse!![]()
God morgenGod morgen til alle dere!
Sovnet igjen som en stein - håper alle har hatt en fin natt og får en god dag ^-^
Takk for det
Verste er verkenmen det går seg nok til
![]()
Hahaha meg å tall altsåhahaha skriver jo feil hele tiden
![]()
Sitter her tidlig på morningen å prøver å få til ett bilde av minsta :/ skal ha med seg på skolen. Var lekse å ta med men siden jeg ikke kan med printeren eller pcen til sambo så sitter han med det nå![]()
God morgenGod morgen![]()
Sovnet seint men har sovet godtvåknet potte tett i nesen :/ har ventet på det da for har verket i bihulene noen dager :/
Håper synger en fin dag på jobb![]()
Sitter her tidlig på morningen å prøver å få til ett bilde av minsta :/ skal ha med seg på skolen. Var lekse å ta med men siden jeg ikke kan med printeren eller pcen til sambo så sitter han med det nå![]()
Ja det er kjedelig :/ å pleier å sitte litt p når det er bihulene men jeg håper det for segHåper det! Kjedelig å være syk![]()
Åååh snart levere minstahente en pakke
å kjøpe ett brød
å så hjem å spise før det blir IKEA tur
![]()
![]()
Kos deg masse på ikeaÅååh snart levere minstahente en pakke
å kjøpe ett brød
å så hjem å spise før det blir IKEA tur
![]()
![]()
Hihi, i går da jeg gav meg, var jeg 7 innlegg fra å nå målet. DET skal jeg greie idag!![]()
Da var du ikke langt unnaHihi, i går da jeg gav meg, var jeg 7 innlegg fra å nå målet. DET skal jeg greie idag!![]()
Det er ikke bare bare det deroi nå minnet du meg på at vi må ha med bilde i barnehagen! men vi har ingen og printeren funker ikke. må fremkalle![]()
Hehe det er fort gjortog apropo lekse, sambo glemte leksa til storebror hjemme.. er det mulighåper ikke han blir lei seg
![]()
He he
Minion tøffler var dethva er det i pakken?Kos dere masse på ikea!!
Takk for detKos deg masse på ikea![]()