Skravletråd

God morgen til alle dere!

Sovnet igjen som en stein - håper alle har hatt en fin natt og får en god dag ^-^

Kjører ellers en update (fra 06.15ish)

Undomiel på 11.plass har snart endelig passert den magiske grensen og har 2215; Malla har 1714 og ligger på 17 - går fort oppover det her ;)
Kan ellers notere at NikkiNickeløs er på plass 32 med 522 (jobber seg over 700 snart ;) )

Vedlegg

• 1440047775325.jpg
    1440047775325.jpg
    60,7 KB · Visninger: 8
God morgen til alle dere!

Sovnet igjen som en stein - håper alle har hatt en fin natt og får en god dag ^-^
God morgen :D

Sovnet seint men har sovet godt :) våknet potte tett i nesen :/ har ventet på det da for har verket i bihulene noen dager :/

Håper synger en fin dag på jobb :)

Kjører ellers en update (fra 06.15ish)

Undomiel på 11.plass har snart endelig passert den magiske grensen og har 2215; Malla har 1714 og ligger på 17 - går fort oppover det her ;)
Kan ellers notere at NikkiNickeløs er på plass 32 med 522 (jobber seg over 700 snart ;) )
Oj se der :D jeg bør nå 3000 i løpet av dagen hvertfall :p

Sitter her tidlig på morningen å prøver å få til ett bilde av minsta :/ skal ha med seg på skolen. Var lekse å ta med men siden jeg ikke kan med printeren eller pcen til sambo så sitter han med det nå :p

God morgen :D

Sovnet seint men har sovet godt :) våknet potte tett i nesen :/ har ventet på det da for har verket i bihulene noen dager :/

Håper synger en fin dag på jobb :)
Huff, er så kjedelig å være tett I nesa :/ Har vært litt småtett tidligere og betyr at jeg bruker mye tid på å snu meg fra side til side i senga >< ønsker deg masse god bedring og at det gir seg fort!

Ja det tror jeg du når lett - er dog spennende å se om Synnøve får ha den plassen sin i fred :P

Må nok sette av litt skravletid selv hvis jeg skal nå de 3000 innen utløpet av måneden ^-^
Trodde ikke jeg var så nært henne :o

Noen kvelder til så går det nok :D
Hehe får masse innlegg på en god kveld :D

Ja det tror jeg du når lett - er dog spennende å se om Synnøve får ha den plassen sin i fred :P

Må nok sette av litt skravletid selv hvis jeg skal nå de 3000 innen utløpet av måneden ^-^
Gror aldri jeg greier 3000 denne mnd, så gidder nesten ikke prøve en gang!

Back
Topp