Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
God morgenGod morgen til alle dere!
Sovnet igjen som en stein - håper alle har hatt en fin natt og får en god dag ^-^
Oj se derKjører ellers en update (fra 06.15ish)
Undomiel på 11.plass har snart endelig passert den magiske grensen og har 2215; Malla har 1714 og ligger på 17 - går fort oppover det her
Kan ellers notere at NikkiNickeløs er på plass 32 med 522 (jobber seg over 700 snart)
God morgen til alle dere!
Sovnet igjen som en stein - håper alle har hatt en fin natt og får en god dag ^-^
God morgen![]()
Sovnet seint men har sovet godtvåknet potte tett i nesen :/ har ventet på det da for har verket i bihulene noen dager :/
Håper synger en fin dag på jobb![]()
Takk for detUsjda, god bedring!![]()
Ja det tror jeg du når lett - er dog spennende å se om Synnøve får ha den plassen sin i fredOj se derjeg bør nå 3000 i løpet av dagen hvertfall
![]()
Huff, er så kjedelig å være tett I nesa :/ Har vært litt småtett tidligere og betyr at jeg bruker mye tid på å snu meg fra side til side i senga >< ønsker deg masse god bedring og at det gir seg fort!God morgen![]()
Sovnet seint men har sovet godtvåknet potte tett i nesen :/ har ventet på det da for har verket i bihulene noen dager :/
Håper synger en fin dag på jobb![]()
Trodde ikke jeg var så nært henneJa det tror jeg du når lett - er dog spennende å se om Synnøve får ha den plassen sin i fred
Må nok sette av litt skravletid selv hvis jeg skal nå de 3000 innen utløpet av måneden ^-^
TakkHuff, er så kjedelig å være tett I nesa :/ Har vært litt småtett tidligere og betyr at jeg bruker mye tid på å snu meg fra side til side i senga >< ønsker deg masse god bedring og at det gir seg fort!
Høres ut som en veldig bra dag dette! Elsker Ikea!Åååh snart levere minstahente en pakke
å kjøpe ett brød
å så hjem å spise før det blir IKEA tur
![]()
![]()
Åå, kos deg masse!Åååh snart levere minstahente en pakke
å kjøpe ett brød
å så hjem å spise før det blir IKEA tur
![]()
![]()
Gror aldri jeg greier 3000 denne mnd, så gidder nesten ikke prøve en gang!Ja det tror jeg du når lett - er dog spennende å se om Synnøve får ha den plassen sin i fred
Må nok sette av litt skravletid selv hvis jeg skal nå de 3000 innen utløpet av måneden ^-^