Skravletråd

Var mye enklere å prøve når jeg hadde ferie - nå er jeg heldig om jeg klarer 50/dagen :P

Men så er Dt jo det med å sette seg mål da ;)
Jeg setter meg sjelden delmål, eller mål i det hele tatt før langt uti måneden og jeg har en aning på hvor jeg kanskje kan havne. Ellers bare skravler jeg:P

Jeg setter meg sjelden delmål, eller mål i det hele tatt før langt uti måneden og jeg har en aning på hvor jeg kanskje kan havne. Ellers bare skravler jeg:P
Er nok det beste det ;)

Er uansett ganske greit å skravle når man føler for det og ellers bare legge fra seg alt sammen når man vil ha litt tid for seg selv ^-^

Men morsomt å være med I trekningene :P

ImageUploadedByBV Forum1440053899.809558.jpgImageUploadedByBV Forum1440053908.908251.jpg

Ser dere forskjellen :D

Nå er den helt svart igjen :)

Den har blitt litt klumpete :P men ikke så mye at det gjør noe tror jeg :)

Hehe nei jeg er ikke med på den :p vi er oppvokst på brunost å så tåpelig å ville ha den ut av barnehager ol.
Jeg vet jo den ikke er kjempe sunn men det skader da ikke med brunost :o

Bollene mine derimot :p
Nei, vet du hva.. Jeg er faktisk helt enig med deg! :) Lenge leve brunosten!
Og jeg som Syns det var usunt nok med brunost da:) Hehe, men kunne fiiint spist sjokolade boller til frokost jeg og om jeg hadde hatt det tilgjengelig! Bare å kose seg det!:)
Hva er galt med brunost??? Liker ikke det selv må ha fløtemysost:p den lyse brunosten:) den er sikkert ikke noe bedre altså:)bare mildere på smak.

Den inneholder vist for mye sukker i følge disse kostholdsekspertene :/ så de vill ikke ha den i barnehager feks :/ tåpleig
De var ikke feite før I tida, å da åt de brunost og meierismør! Så ser ikke noe galt I det I dag heller,men de var mye mer I fysisk aktivitet før I tida enn vi er nå, spes etter en viss alder. Jeg er selv en god + størrelse :) så skal ikke si noe der, men jeg er voksen og står for mine valg. Mini vil ikke få brus og gotteri annet enn på lørdag og ved spes anledning:) kommer å til å oppfordre til å være med på aktiviteter, heller det enn å sitte hjemme,foran tv/pc.
Jeg sier ikke dette for å provosere noen eller noe, inntrykk jeg har av alle her inne er at de har meget normale barn og er gode mødere:) :) :)
Jeg vokste opp da det å gå på tryne og slå seg, slått ei tann, få skrubbsår, brekke en arm eller et bein ikke ble sett på som galt eller skadelig. På mange måter vil jeg at mini å skal få oppleve dette:) ikke det å brekke et bein, eller slå ut ei tann:p
Men det å gå på tryne, få skrubbsår og dette ned fra treet har hun bare godt av, da lærer hun at hun å har sine begrensninger :)

De var ikke feite før I tida, å da åt de brunost og meierismør! Så ser ikke noe galt I det I dag heller,men de var mye mer I fysisk aktivitet før I tida enn vi er nå, spes etter en viss alder. Jeg er selv en god + størrelse :) så skal ikke si noe der, men jeg er voksen og står for mine valg. Mini vil ikke få brus og gotteri annet enn på lørdag og ved spes anledning:) kommer å til å oppfordre til å være med på aktiviteter, heller det enn å sitte hjemme,foran tv/pc.
Jeg sier ikke dette for å provosere noen eller noe, inntrykk jeg har av alle her inne er at de har meget normale barn og er gode mødere:) :) :)
Jeg vokste opp da det å gå på tryne og slå seg, slått ei tann, få skrubbsår, brekke en arm eller et bein ikke ble sett på som galt eller skadelig. På mange måter vil jeg at mini å skal få oppleve dette:) ikke det å brekke et bein, eller slå ut ei tann:p
Men det å gå på tryne, få skrubbsår og dette ned fra treet har hun bare godt av, da lærer hun at hun å har sine begrensninger :)
Enig med deg :)

Har lyst at han skal kunne leke ute, klatre i trær, skrubbsår og spise sand - uten at verden faller sammen for den saks skyld :)

Jeg er helt enig ned deg!

Mine får kun snop i helger. Å ellers så spiser de normalt . Vi oppfordrer å til utelek.

Jeg har å sagt det samme som deg å sambo er enig. De må klatre i trær, de må få leke å prøve selv. Vis vi alltid skal underholde de å så blir de jo aldri selvstendige. De får aldri utforske sin egen fantasi :/

Nei uff la barn være barn å la de få ha brunosten sin i fred :)

Enig med deg :)

Har lyst at han skal kunne leke ute, klatre i trær, skrubbsår og spise sand - uten at verden faller sammen for den saks skyld :)
Hehe spise sand ja!

Jeg spiste bøttevis :o

Det var så ille at mor tok meg med til legen. Å legen sa så fint:
Det er tydeligvis noe hun mangler i kroppen som hun finner i sanden. Å sa at mor ikke skulle bekymre seg :)

Første jeg gjorde når jeg kom it var å fylle opp en bøtte med sand å sitte å spise det :o

Hehe

Hehe spise sand ja!

Jeg spiste bøttevis :o

Det var så ille at mor tok meg med til legen. Å legen sa så fint:
Det er tydeligvis noe hun mangler i kroppen som hun finner i sanden. Å sa at mor ikke skulle bekymre seg :)

Første jeg gjorde når jeg kom it var å fylle opp en bøtte med sand å sitte å spise det :o

Hehe
Haha, ikke sant :) var samme hos oss, barnehagedamene lot oss spise ^-^

Men her om dagen så jeg en dame på lekeplassen som tok helt av fordi ungen hadde spist sand og spurte venninnen om hun burde stikke finger I halsen på barnet dor å få henne til å spy det opp.... (hun andre sa heldigvis nei, men likevel)

Back
Topp