Skravletråd

Jeg er helt enig ned deg!

Mine får kun snop i helger. Å ellers så spiser de normalt . Vi oppfordrer å til utelek.

Jeg har å sagt det samme som deg å sambo er enig. De må klatre i trær, de må få leke å prøve selv. Vis vi alltid skal underholde de å så blir de jo aldri selvstendige. De får aldri utforske sin egen fantasi :/

Nei uff la barn være barn å la de få ha brunosten sin i fred :)

hehe enig :)

Haha, ikke sant :) var samme hos oss, barnehagedamene lot oss spise ^-^

Men her om dagen så jeg en dame på lekeplassen som tok helt av fordi ungen hadde spist sand og spurte venninnen om hun burde stikke finger I halsen på barnet dor å få henne til å spy det opp.... (hun andre sa heldigvis nei, men likevel)
Hahaha det er så rart..
Som jeg sier hva gjorde du selv når du var liten?
Å de små trenger de bakteriene :)

Hehe spise sand ja!

Jeg spiste bøttevis :o

Det var så ille at mor tok meg med til legen. Å legen sa så fint:
Det er tydeligvis noe hun mangler i kroppen som hun finner i sanden. Å sa at mor ikke skulle bekymre seg :)

Første jeg gjorde når jeg kom it var å fylle opp en bøtte med sand å sitte å spise det :o

Hehe
Haha, ikke sant :) var samme hos oss, barnehagedamene lot oss spise ^-^

Men her om dagen så jeg en dame på lekeplassen som tok helt av fordi ungen hadde spist sand og spurte venninnen om hun burde stikke finger I halsen på barnet dor å få henne til å spy det opp.... (hun andre sa heldigvis nei, men likevel)
Kan ikke huse at jeg åt sand, men skal ikke se bort I fra det:p har spist kvae, tyggd på bark :p å så åt vi noen blader som var kjempe sur, noe syre blader:) maur spiste vi å :p
Kjenner jeg ikke hadde spist dette nå :p

Kan ikke huse at jeg åt sand, men skal ikke se bort I fra det:p har spist kvae, tyggd på bark :p å så åt vi noen blader som var kjempe sur, noe syre blader:) maur spiste vi å :p
Kjenner jeg ikke hadde spist dette nå :p
Hahaha ^-^ nei ikke jeg heller. Men man lever litt o en annen verden som liten ;)

Ja det er sikkert å vist :) like greit å det:)
Av og til skulle jeg ønske jeg kunne vært 5 igjen :P alt virket så morsomt og problemfritt da ^-^

Bygge hytter, lage snømenn, glede seg til barnetv eller at naboene skulle komme hjem fra skolen :P laaaang ferie (eller virket vel som en evighet da ;) )

Av og til skulle jeg ønske jeg kunne vært 5 igjen :P alt virket så morsomt og problemfritt da ^-^

Bygge hytter, lage snømenn, glede seg til barnetv eller at naboene skulle komme hjem fra skolen :P laaaang ferie (eller virket vel som en evighet da ;) )
Ja tror vi alle noen ganger skulle ønske vi var der da den største bekymringen vi hadde var om det var noe godt å spise til middag:)

ImageUploadedByBV Forum1440066464.098392.jpg

Badebalje :D

ImageUploadedByBV Forum1440066480.447752.jpg
And til dusjen

ImageUploadedByBV Forum1440066495.063845.jpg

Til å ha såper og leker ol i :D

ImageUploadedByBV Forum1440066515.804293.jpg
Stellebord

ImageUploadedByBV Forum1440066526.348998.jpg
4 kurver til stellebordet

ImageUploadedByBV Forum1440066542.400573.jpg
Håndkle

ImageUploadedByBV Forum1440066554.168177.jpg
Teppe :)

ImageUploadedByBV Forum1440066567.285983.jpg
4x laken

ImageUploadedByBV Forum1440066580.370231.jpg
Kles komode

Å så i tillegg madrass å beskyttelse til madrassen :D :D

Fy søren :(hatt to helt supre dager med bekkenet.. Å Idag en tur på IKEA.. Å vips der var
Man dårlig igjen gitt :o burde ikke vert lov :(

Fy søren :(hatt to helt supre dager med bekkenet.. Å Idag en tur på IKEA.. Å vips der var
Man dårlig igjen gitt :o burde ikke vert lov :(
Huff da :/ du får legge deg ned og hvile ordentlig ut -

Men mye stilig du har fått i hus da :D har også det håndkle der :P

Back
Topp