Nei, var jo ikke detDa var du ikke langt unna![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Nei, var jo ikke detDa var du ikke langt unna![]()
Takkikke sant
det er kanon å gå der
![]()
2222Hehe ja det greier du nokHva er målet?
Nei jeg håper at alle de andre å kommer nåHe hekule de
når første er på plass, er det ikke vanskelig å få til de andre heller
![]()
Å Herregud, det er jo så godt!! Hehe! Har spist brødskive med brunost jegI willbare spise litt nå
sjokolade bolle til frokost
![]()
Tror nok jeg er over alleredeHehehe ja det bør du klare![]()
Det skal vi ha med oss hjem i dagJaaaaVi må også en tur snart, trenger bare madrass til sprinkelsenga da!
Hehe det er fort gjorthåper det får bra likevel
![]()
Vell det ville vært fornuftig å spiseÅ Herregud, det er jo så godt!! Hehe! Har spist brødskive med brunost jeg![]()
Det vill jeg si er temmelig sikkert jaTror nok jeg er over allerede8)
Så flink du er daI dag sto gubben opp først, det må ikke skje igjenngodt vi har en gjeste do
mens han var på badet fikk jeg bretta klær, kosa med pus, finni noe å ha på meg, ryddet litt på kjøkkenet. Så fikk jeg gå på badet
å der spratt det jammen meg inn en maskin med klær som ville vaskes å
![]()
Det skal vi ha med oss hjem i dag
Skal bli så godt å få mere ting i hus
Så mangler vi bare bilstol/base å ellers små ting etter dette![]()
å det er jo veldig greit
![]()
![]()
Ja det er detNei jeg håper at alle de andre å kommer nå![]()
deilig å være i gang
![]()
Var mye enklere å prøve når jeg hadde ferie - nå er jeg heldig om jeg klarer 50/dagenGror aldri jeg greier 3000 denne mnd, så gidder nesten ikke prøve en gang!
Så deilig å ha så mye klart daJa det er så godt å bli ferdigVi mangler bare vognpose, madrass og bag til søskenvogna!
Og jeg som Syns det var usunt nok med brunost daVell det ville vært fornuftig å spisehahaha men hadde så lyst på bolle
lenge leve sunnheten
![]()
Hehe å da slår du til allerede i augustJa det er detførste gangen jeg har greid å handle julegaver før des
![]()
Hehe nei jeg er ikke med på denOg jeg som Syns det var usunt nok med brunost daHehe, men kunne fiiint spist sjokolade boller til frokost jeg og om jeg hadde hatt det tilgjengelig! Bare å kose seg det!
![]()
Nei, vet du hva.. Jeg er faktisk helt enig med deg!Hehe nei jeg er ikke med på denvi er oppvokst på brunost å så tåpelig å ville ha den ut av barnehager ol.
Jeg vet jo den ikke er kjempe sunn men det skader da ikke med brunost![]()
Bollene mine derimot![]()