Skravletråd

I dag sto gubben opp først, det må ikke skje igjenn:p godt vi har en gjeste do:) mens han var på badet fikk jeg bretta klær, kosa med pus, finni noe å ha på meg, ryddet litt på kjøkkenet. Så fikk jeg gå på badet:) å der spratt det jammen meg inn en maskin med klær som ville vaskes å:p

I dag sto gubben opp først, det må ikke skje igjenn:p godt vi har en gjeste do:) mens han var på badet fikk jeg bretta klær, kosa med pus, finni noe å ha på meg, ryddet litt på kjøkkenet. Så fikk jeg gå på badet:) å der spratt det jammen meg inn en maskin med klær som ville vaskes å:p
Så flink du er da :D :D
Hehe tar han lang tid på badet? :)

Det skal vi ha med oss hjem i dag :D
Skal bli så godt å få mere ting i hus :D
Så mangler vi bare bilstol/base å ellers små ting etter dette :D :D å det er jo veldig greit :D :D

Ja det er så godt å bli ferdig :D Vi mangler bare vognpose, madrass og bag til søskenvogna!

Gror aldri jeg greier 3000 denne mnd, så gidder nesten ikke prøve en gang!
Var mye enklere å prøve når jeg hadde ferie - nå er jeg heldig om jeg klarer 50/dagen :P

Men så er Dt jo det med å sette seg mål da ;)

Vell det ville vært fornuftig å spise :p hahaha men hadde så lyst på bolle :o lenge leve sunnheten :o
Og jeg som Syns det var usunt nok med brunost da:) Hehe, men kunne fiiint spist sjokolade boller til frokost jeg og om jeg hadde hatt det tilgjengelig! Bare å kose seg det!:)

Og jeg som Syns det var usunt nok med brunost da:) Hehe, men kunne fiiint spist sjokolade boller til frokost jeg og om jeg hadde hatt det tilgjengelig! Bare å kose seg det!:)
Hehe nei jeg er ikke med på den :p vi er oppvokst på brunost å så tåpelig å ville ha den ut av barnehager ol.
Jeg vet jo den ikke er kjempe sunn men det skader da ikke med brunost :o

Bollene mine derimot :p

Back
Topp