Åååh jeg elsker å se på julevarerKjenner jeg har lyst på ikea turmen skal være flink jente å vente til de kommer med julevarene
trenger ikke noe julevarene men liker å kikke på dem
![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Åååh jeg elsker å se på julevarerKjenner jeg har lyst på ikea turmen skal være flink jente å vente til de kommer med julevarene
trenger ikke noe julevarene men liker å kikke på dem
![]()
Ikke herJa, så da blir det vanskelig for oss som bruker evigheter på å finne ur at vi skal nå det målet![]()
Ja ikke noe bombe hos meg det neiHehehe typisk![]()
Ok! Så bra at det har vært en god løsning! Jeg har vært sykemeldt siden mars, og vært 100% borte helt til nå i august da. Også pga det du sier, å ha pressa både kroppen og psyken litt for langt, litt for lenge. Har og vært glad for å ha fått være hjemme og bruke tiden på å lade opp i stedet for å ta meg ut på jobb. Men den forbaska staheta mi fortalte meg at jeg ikke skulle være helt borte helt fram til permisjon, og dermed ville jeg prøve å være i litt jobb nå. Men funker jo som sagt ikke så bra som jeg hadde tenkt.. Skal du ut i mere jobb i år, eller blir du værende sykemeldt?Hopper inn I denne jeghar gått hjemme siden 18 mai
pga depresjon +++ annet, å tiden har flydd av sted, trodde den kom til å gå sakte med det har den ikke gjort.
Er vel også slik at jeg presser kroppen og psyken til det sier stopp, å blir da sykemeldt I noen uker så en kommer seg. Denne gangen var det så mye så er glad for at jeg har fått gått hjemme![]()
Det sto vel at han var tidligere deltager (vinner?) av norske talenter - innenfor rap/hip hopVet hvem 3 av dommerne er, begge damene og Bjarne brønbo, men hvem er siste og hva er han kjent for?![]()
Hehe ja hvem vet hva som skjerHer har vi heldigvis plass så lenge vi ikke får flere barn da:O:O![]()
Jeg blir værende sykemeldt, mye pga svangerskapsdepresjon, bekkenløsning og fordi det ikke er mulig å tilrettelegge for meg på jobbOk! Så bra at det har vært en god løsning! Jeg har vært sykemeldt siden mars, og vært 100% borte helt til nå i august da. Også pga det du sier, å ha pressa både kroppen og psyken litt for langt, litt for lenge. Har og vært glad for å ha fått være hjemme og bruke tiden på å lade opp i stedet for å ta meg ut på jobb. Men den forbaska staheta mi fortalte meg at jeg ikke skulle være helt borte helt fram til permisjon, og dermed ville jeg prøve å være i litt jobb nå. Men funker jo som sagt ikke så bra som jeg hadde tenkt.. Skal du ut i mere jobb i år, eller blir du værende sykemeldt?
Ja tenkte ikke så mye over det igrunn, bare så den var på tilbud og bestilte denhehe fin den dadet er sånn vi har fra før
men lurt litt på city.... hmmm
Kos degNå satt mannen på True Detective her, så da må jeg bare ta en skravlepause!![]()
Å oki, med andre ord ikke kjent for megDet sto vel at han var tidligere deltager (vinner?) av norske talenter - innenfor rap/hip hop
Det kan du si...Hehe ja hvem vet hva som skjer![]()
He heTok litt tid å brette da pus krevde kos midt i
Fant ut at av første vasken har vi en body str 50 og ca 13 I 56 ^-^
Du er jo ikke så gammelDet kan du si...
jeg har lyst på flere , men samtidig ikke![]()
neida...er 28årDu er jo ikke så gammelså du har jo god tid til å få flere på
![]()
![]()