Det tror jeg nok helt klart. god erfaring med besafe såHåper dere blir fornøyd med det![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Det tror jeg nok helt klart. god erfaring med besafe såHåper dere blir fornøyd med det![]()
UffJa, skal det. Skal gi det en real sjanse og prøve en stund til. Skal til lege på fredag og få ny sykemelding, og blir å be om å få 80% sykemelding noen uker til. Hvis det fortsatt da ikke funker, så går jeg over på svangerskapspenger. Eller hva det nå var det het..![]()
Kjøpt voksi urban, samme som gutten vår harBestemt dere for vognpose? Må uansett ha en til..
Kjenner jeg er veldig spent på den vasken altsåhåpe håpe
Kjøpt voksi urban, samme som gutten vår harhadde jeg tenkt meg om hadde jeg bestilt en annen farge men det gjorde jeg ikke
![]()
Nei, jeg vet det...Uffikke press deg for hardt hvertfall
det kommer det ingen ting godt ut av
Hva er det du lager?Ja det er jammen dethåper virkelig den er varm snart
stod jo i ovnen i 35 min
måtte sette den på 16 min til nå så håper jo det holder
![]()
Så braDet tror jeg nok helt klart. god erfaring med besafe så![]()
Kjøpte svart og har svart fra før. Syns den er tipp topp jeg altså, men kanskje for enkelhets skyld ha ulike farger på dehvilken farge kjøpte du og hvilken ville du helst hatt?
Nei det må du slutte medNei, jeg vet det...Men man vil jo så gjerne fungere. Jeg har noen ganger veldig vanskelig for å se begrensninger, og kjører bare på. Det er ikke alltid det blir så bra nei..
Så braher tok x3 så vanvittig stor plass i bilen, så vi byttet til cybex sirona. Men jeg er også egentlig veldig glad i merket. Føler det er trygt liksom. Her blir nok neste sete Britax, og det har jeg ingen erfaring med.
Det er bra detHehe ja![]()
En ferdig porsjon lasagneHva er det du lager?
Har du mange igjen?Det er bra detHadde håpet å nå målet idag jeg da, siden jeg ikke greide det i går
Det er jo i utgangspunktet en bra egenskap da. Om man kan kalle det det. Helt til det går ut over helsa, da er det ikke bra lengre!Nei det må du slutte med![]()
Jeg er akkurat lik.. Å det er ikke lett å stoppe men må man så må man
Nææh.. Tror jeg hadde rundt 100 igjen sist jeg sjekka. Du er jo i mål for lenge siden du daHar du mange igjen?![]()
Hehe ja det er sant det er en god ting så lenge det ikke får for langtDet er jo i utgangspunktet en bra egenskap da. Om man kan kalle det det. Helt til det går ut over helsa, da er det ikke bra lengre!![]()
Greier du å fylle dagene dine hjemme med ting som gjør at du ikke går på veggen da?