Ikke lett å få med seg altJa...så det nå...hehe
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ikke lett å få med seg altJa...så det nå...hehe
Rekker mye skravling før detny 23.15 elr noe da
hehe...skal bli spennende å sehrmf![]()
Nei klarer ikke det gittIkke lett å få med seg alt![]()
Det gjør manRekker mye skravling før det![]()
Ok..Butikk medarbeider .
Det gikk ikke å gå 50ikke nå lengre. Jeg klarte en del uker altså men etter ferien så har bekkenet bare forverret seg så det gikk ikke mer
Hmrf.. Lukter deilig i hele huset men var maten varm? Nopeså må vente enda lenger
Haha! Verste som finnes er jo å være sulten og gå å vente på maten som lukter godt!!Hmrf.. Lukter deilig i hele huset men var maten varm? Nopeså må vente enda lenger
Tusen takk skjønne deg<3Krysser fingrene alt jeg Har for at du skal få det![]()
Uff jeg sjønner hva du mener. Det var det som stoppet meg. Jeg klarte nesten ikke komme meg hjem fra jobb for jeg var så ødelagtOk..For jeg går jo bare i 20% og tenker at det burde eg i utgangspunktet greie. Er jo ikke helt invalid liksom.. Men føler meg rett og slett bare helt mørbanka etter å ha vært på jobb liksom. Hvis jeg ikke kan utføre 90%av arbeidsoppgavene mine, hva er da vits å være på jobb? Sånn føler jeg det akkurat nå. Var jo jeg selv som ønsket å være i litt jobb, fordi jeg har vært langtidssykemeldt av andre årsaker, og følge jeg ville ha NOE annet å gjøre frem mot permisjonen annet enn bare å pusle hjemme. Men begynner jo å lure da..
Hehe jaHer skravles det bra, ser jeg..?![]()
Ja!!! Jeg satte den jo på fordi jeg var sultenFrekt![]()
Håper dere blir fornøyd med detiZi Combi X4 ISOfix Premium Black
Det jeg vant her![]()
Ja det er jammen detHaha! Verste som finnes er jo å være sulten og gå å vente på maten som lukter godt!!
Ja, skal det. Skal gi det en real sjanse og prøve en stund til. Skal til lege på fredag og få ny sykemelding, og blir å be om å få 80% sykemelding noen uker til. Hvis det fortsatt da ikke funker, så går jeg over på svangerskapspenger. Eller hva det nå var det het..Uff jeg sjønner hva du mener. Det var det som stoppet meg. Jeg klarte nesten ikke komme meg hjem fra jobb for jeg var så ødelagt![]()
Det skal ikke være sånn![]()
Sjønner godt at du vill jobbe men hør etter på kroppen å![]()
Kjenner jeg er veldig spent på den vasken altsåennå 1t og 10 min igjen av vasken![]()