Nei huff daÅh, passe knekt jeg nå! Hviler meg litt på senga, rett og slett. Guttungen har besøk og mannen leser bok på verAndaenHvordan går det med dere?
Jeg er dau av varme men ellers går det fint
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Nei huff daÅh, passe knekt jeg nå! Hviler meg litt på senga, rett og slett. Guttungen har besøk og mannen leser bok på verAndaenHvordan går det med dere?
Åååh det er godt daNettopp spist minipizzaer med skinke til middag, veldig gode![]()
Det skjønner jeg, godt for dere alle det tenker jeg at han viser interesseVeldig veldig moro! Han har overraska veldig, positivt, nå de siste månedene. Det settes det veldig stor pris på![]()
Han driver storkiosk med byens beste pizza!!Og mye annet godt da, men mye junk. Så når vi ikke har planlagt middag eller har dårlig tid, så er det veldig fort gjort å kjøpe mat der
![]()
Vært 4 timer på jobb, og det var mer enn nok idag. Og Syns ikke den tilrettelegginga fungerer så veldig bra egentlig. Har fått beskjed at jeg bare må sette grenser for meg selv og si ifra når jeg trenger hjelp. Men det er liksom ikke så enkelt i den jobben jeg er i.. Man blir brått stående i situasjoner der man faktisk bare er nødt til å løfte litt, feks. Eller står og går med dårlige muligheter for å sitte ordentlig og ta pauser når det passer meg.Nei huff datravel dag?
Jeg er dau av varme men ellers går det fint![]()
Uff nei da er det ikke så lett :/ jeg sleit med det samme.Vært 4 timer på jobb, og det var mer enn nok idag. Og Syns ikke den tilrettelegginga fungerer så veldig bra egentlig. Har fått beskjed at jeg bare må sette grenser for meg selv og si ifra når jeg trenger hjelp. Men det er liksom ikke så enkelt i den jobben jeg er i.. Man blir brått stående i situasjoner der man faktisk bare er nødt til å løfte litt, feks. Eller står og går med dårlige muligheter for å sitte ordentlig og ta pauser når det passer meg.
Hva var det du jobbet som igjen, og hvordan fungerte det å gå delvis sykemeldt?Uff nei da er det ikke så lett :/ jeg sleit med det samme.
Ikke rart du er sliten da![]()
Hehe, ja innimellom Syns jeg det er helt greit å ta lettvinte løsningerDet skjønner jeg, godt for dere alle det tenker jeg at han viser interesse![]()
Er greit med enkel mat ågår mye av ting som er enkelt her I huset
kjøper ikke ferdig mat ofte, men toro er min venn
![]()
Butikk medarbeider .Hva var det du jobbet som igjen, og hvordan fungerte det å gå delvis sykemeldt?
Ble den lang???Der var handle liste til IKEA å laget![]()
Heheh <3Da har Dutt/pus kommet å lagt seg på fanget, fått kos og sovna, men kjenner jeg er våt der han har munnenså han koser seg masse, sikler og står I
![]()
Jeg og holder på å daue av varmeDer var tørketrommelen på på noen klær hengt opp å badet nede vasket![]()
Nå holder jeg på å daue av varme![]()
Hehe ja se skal jo tjene penger på det såHehe det gjør ofte detmen er jammen vrient likevel
![]()
Det var jo ikke gale handle lista detNja![]()
Den kommer på 2500 å inneholder:
Stellebord,4 tøykasser, madrass + overmadrass, kles komode, 4 laken , oppbevarings and til dusj, å en badebalje
![]()
UffJeg og holder på å daue av varmeble litt kald da vi var ute så vi tok en varm dusj som var så deilig. Så kom vi opp i andre etasje og nå koooker jeg i truse og sportsbh
![]()
Joda men der er kjedelig for megHehe ja se skal jo tjene penger på det så![]()
Nei det syntes ikke jeg hellerDet var jo ikke gale handle lista det![]()