Skravletråd

Veldig veldig moro! Han har overraska veldig, positivt, nå de siste månedene. Det settes det veldig stor pris på:)
Han driver storkiosk med byens beste pizza!!:) Og mye annet godt da, men mye junk. Så når vi ikke har planlagt middag eller har dårlig tid, så er det veldig fort gjort å kjøpe mat der;)
Det skjønner jeg, godt for dere alle det tenker jeg at han viser interesse :) :)
Er greit med enkel mat å:) går mye av ting som er enkelt her I huset:) kjøper ikke ferdig mat ofte, men toro er min venn:D

Nei huff da:( travel dag?

Jeg er dau av varme men ellers går det fint :p
Vært 4 timer på jobb, og det var mer enn nok idag. Og Syns ikke den tilrettelegginga fungerer så veldig bra egentlig. Har fått beskjed at jeg bare må sette grenser for meg selv og si ifra når jeg trenger hjelp. Men det er liksom ikke så enkelt i den jobben jeg er i.. Man blir brått stående i situasjoner der man faktisk bare er nødt til å løfte litt, feks. Eller står og går med dårlige muligheter for å sitte ordentlig og ta pauser når det passer meg.

Vært 4 timer på jobb, og det var mer enn nok idag. Og Syns ikke den tilrettelegginga fungerer så veldig bra egentlig. Har fått beskjed at jeg bare må sette grenser for meg selv og si ifra når jeg trenger hjelp. Men det er liksom ikke så enkelt i den jobben jeg er i.. Man blir brått stående i situasjoner der man faktisk bare er nødt til å løfte litt, feks. Eller står og går med dårlige muligheter for å sitte ordentlig og ta pauser når det passer meg.
Uff nei da er det ikke så lett :/ jeg sleit med det samme.
Ikke rart du er sliten da :(

Det skjønner jeg, godt for dere alle det tenker jeg at han viser interesse :) :)
Er greit med enkel mat å:) går mye av ting som er enkelt her I huset:) kjøper ikke ferdig mat ofte, men toro er min venn:D
Hehe, ja innimellom Syns jeg det er helt greit å ta lettvinte løsninger:)

Nja :p
Den kommer på 2500 å inneholder:
Stellebord,4 tøykasser, madrass + overmadrass, kles komode, 4 laken , oppbevarings and til dusj :p, å en badebalje :)

Hva er det minste beløpet du har handla for på ikea? :)

Greide 89 kr en gang men aldri så lavt siden :)

Jeg og holder på å daue av varme:o ble litt kald da vi var ute så vi tok en varm dusj som var så deilig. Så kom vi opp i andre etasje og nå koooker jeg i truse og sportsbh:o
Uff :o
Jeg har tskjorte å tynn bukse men ja jeg renner bort :p hjalp ikke på å vaske badet... Kjempe lurt i denne varmen :o

Hehe ja se skal jo tjene penger på det så:P
Joda men der er kjedelig for meg :p vinner aldri noe :p haha eller jo en gang men det var ikke meg :o ei venninne skulle spille å fikk velge to tall. Å salat jeg kunne velge det ene. Å typisk da slo
Lykken til å hun vant en sånn gedigen pakke med masse sjokolade inni :o

Back
Topp