Skravletråd

Ja, skal det. Skal gi det en real sjanse og prøve en stund til. Skal til lege på fredag og få ny sykemelding, og blir å be om å få 80% sykemelding noen uker til. Hvis det fortsatt da ikke funker, så går jeg over på svangerskapspenger. Eller hva det nå var det het.. :P
Uff :( ikke press deg for hardt hvertfall :) det kommer det ingen ting godt ut av

hvilken farge kjøpte du og hvilken ville du helst hatt?
Kjøpte svart og har svart fra før. Syns den er tipp topp jeg altså, men kanskje for enkelhets skyld ha ulike farger på de:P hehe så enkelt som grå kanskje. Vil ikke ha "kjønnsfarge" da det plutselig kan komme noe annet enn vi venter:P hehe

Nei, jeg vet det...:( Men man vil jo så gjerne fungere. Jeg har noen ganger veldig vanskelig for å se begrensninger, og kjører bare på. Det er ikke alltid det blir så bra nei..
Nei det må du slutte med :o
Jeg er akkurat lik.. Å det er ikke lett å stoppe men må man så må man

Så bra:) her tok x3 så vanvittig stor plass i bilen, så vi byttet til cybex sirona. Men jeg er også egentlig veldig glad i merket. Føler det er trygt liksom. Her blir nok neste sete Britax, og det har jeg ingen erfaring med.

Her har vi heldigvis plass så lenge vi ikke får flere barn da:O:O:P

Nei det må du slutte med :o
Jeg er akkurat lik.. Å det er ikke lett å stoppe men må man så må man
Det er jo i utgangspunktet en bra egenskap da. Om man kan kalle det det. Helt til det går ut over helsa, da er det ikke bra lengre!:P
Greier du å fylle dagene dine hjemme med ting som gjør at du ikke går på veggen da?

Det er jo i utgangspunktet en bra egenskap da. Om man kan kalle det det. Helt til det går ut over helsa, da er det ikke bra lengre!:P
Greier du å fylle dagene dine hjemme med ting som gjør at du ikke går på veggen da?
Hehe ja det er sant det er en god ting så lenge det ikke får for langt :)

Det har fått fint så langt :) jeg tegner, ser på serier, diller med litt husarbeid :)
I morgen blir det IKEA :D

Back
Topp