Skravletråd

Hopper inn I denne jeg:) har gått hjemme siden 18 mai:) pga depresjon +++ annet, å tiden har flydd av sted, trodde den kom til å gå sakte med det har den ikke gjort.
Er vel også slik at jeg presser kroppen og psyken til det sier stopp, å blir da sykemeldt I noen uker så en kommer seg. Denne gangen var det så mye så er glad for at jeg har fått gått hjemme :)
Ok! Så bra at det har vært en god løsning! Jeg har vært sykemeldt siden mars, og vært 100% borte helt til nå i august da. Også pga det du sier, å ha pressa både kroppen og psyken litt for langt, litt for lenge. Har og vært glad for å ha fått være hjemme og bruke tiden på å lade opp i stedet for å ta meg ut på jobb. Men den forbaska staheta mi fortalte meg at jeg ikke skulle være helt borte helt fram til permisjon, og dermed ville jeg prøve å være i litt jobb nå. Men funker jo som sagt ikke så bra som jeg hadde tenkt.. Skal du ut i mere jobb i år, eller blir du værende sykemeldt?

Ok! Så bra at det har vært en god løsning! Jeg har vært sykemeldt siden mars, og vært 100% borte helt til nå i august da. Også pga det du sier, å ha pressa både kroppen og psyken litt for langt, litt for lenge. Har og vært glad for å ha fått være hjemme og bruke tiden på å lade opp i stedet for å ta meg ut på jobb. Men den forbaska staheta mi fortalte meg at jeg ikke skulle være helt borte helt fram til permisjon, og dermed ville jeg prøve å være i litt jobb nå. Men funker jo som sagt ikke så bra som jeg hadde tenkt.. Skal du ut i mere jobb i år, eller blir du værende sykemeldt?
Jeg blir værende sykemeldt, mye pga svangerskapsdepresjon, bekkenløsning og fordi det ikke er mulig å tilrettelegge for meg på jobb:) å sjefen er en av grunnene til at psyken er slik den er til tider.

Tok litt tid å brette da pus krevde kos midt i :P

Fant ut at av første vasken har vi en body str 50 og ca 13 I 56 ^-^

Sendte mail til hagesenter ang eplemotak I seks tida I kveld fikk svar nå:) de begynnte mye senere enn jeg hadde trodd, så får hive det jeg har pella men treet likte å bli litt lettere:)

Back
Topp