Skravletråd

Hehe uff nei :) kansje suppe ? Tomat suppe med makaroni er jo super enkelt :p ellers så er det p bare slenge en pizza i ovnen på slike dager genialt :)
Jeg kjøpte Toro ferdiggrøt:P tenkte på tomatsuppe med makaroni og egg etter jeg hadde handla, men takk for tips:D gutten hadde sovet lite i bhg så han er ikke i strålende humør han heller:o håper det går greit frem til leggetid:) er jo så forbaska varmt ute at jeg vet ikke om jeg orker å ut engang:P

Jeg kjøpte Toro ferdiggrøt:P tenkte på tomatsuppe med makaroni og egg etter jeg hadde handla, men takk for tips:D gutten hadde sovet lite i bhg så han er ikke i strålende humør han heller:o håper det går greit frem til leggetid:) er jo så forbaska varmt ute at jeg vet ikke om jeg orker å ut engang:P
Liker toro jeg :)
Jeg orker ikke være ute, så holder meg inne:)

Hehe ferdig grøt slår heller aldri feil da :D :D
Uff :( håper dere begge får en grei kveld likevel :(

hehe...det kan jeg forstå altså:P
Hvor lang er arbeidsdagen?
Det var greit å begynne igjen?:)
Jobber stort sett fra 8 til 16 - men blir der litt ekstra siden toget ikke går før nærmere 5

Helt ok å komme tilbake - men litt vanskelig å holde fokus når lille sparker og spreller :P

Bytta buksa til storebror som jeg hadde kjøpt for liten. Ble to bukser til storebror en str større, en body til lillegutt og en body til snuppa :P

Back
Topp