Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Kos sjokolade pudding , muffins, poppet chips , maaaasse druerDruerhva annet godt handla du da?
Nei ikke direkteGir dere bort eplene?![]()
Jeg kjøpte Toro ferdiggrøtHehe uff neikansje suppe ? Tomat suppe med makaroni er jo super enkelt
ellers så er det p bare slenge en pizza i ovnen på slike dager genialt
![]()
Så morro med så mye fint I postenHer kom masse post![]()
Vis vedlegget 131535
Vis vedlegget 131536
Vis vedlegget 131537
Vis vedlegget 131538
Stakars soppen hadde fått en kresj![]()
Liker toro jegJeg kjøpte Toro ferdiggrøttenkte på tomatsuppe med makaroni og egg etter jeg hadde handla, men takk for tips
gutten hadde sovet lite i bhg så han er ikke i strålende humør han heller
håper det går greit frem til leggetid
er jo så forbaska varmt ute at jeg vet ikke om jeg orker å ut engang
![]()
Åh så greit daNei ikke direkteleverer dem på et hagesenter der en eller annen fult og bærekraftig presseri tar imot, så får du x antall kr pr kg som du kan handle varer fra dem fra. Veldig greit når jeg vil ha rips saft
![]()
Hehe ferdig grøt slår heller aldri feil daJeg kjøpte Toro ferdiggrøttenkte på tomatsuppe med makaroni og egg etter jeg hadde handla, men takk for tips
gutten hadde sovet lite i bhg så han er ikke i strålende humør han heller
håper det går greit frem til leggetid
er jo så forbaska varmt ute at jeg vet ikke om jeg orker å ut engang
![]()
Kos sjokolade pudding , muffins, poppet chips , maaaasse drueren rett i koppen pasta å en porsjons lasagne
![]()
JaSå morro med så mye fint I posten![]()
Åååh namHar finni fram gulrøtter og dip)
![]()
He he så snilt av hanJavar minsta sin dag til å hente
hehe stakars hun klarte ikke å bære alt
haha så Postmannen ( han kom på likt med henne) hjalp henne hjem
![]()
Hahaha jaHehe nam!!
Jobber stort sett fra 8 til 16 - men blir der litt ekstra siden toget ikke går før nærmere 5hehe...det kan jeg forstå altså![]()
Hvor lang er arbeidsdagen?
Det var greit å begynne igjen?![]()
Har snart spist opp alle gulrøttene mine, lurer på om jeg må dra kjøpe flereÅååh nam![]()
bør anbefalt søtpotet å dipp
det vill jeg prøve
![]()
Lett å få med litt ekstra jaBytta buksa til storebror som jeg hadde kjøpt for liten. Ble to bukser til storebror en str større, en body til lillegutt og en body til snuppa![]()