Høres bra utIdag er det strålende sol og kjempe deilig! Litt småkjølig på mårran, men det er vel sånn det er når vi har kommet til augustblir varmere utover dagen.
Enn hos deg?
Vel, mye det samme her
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Høres bra utIdag er det strålende sol og kjempe deilig! Litt småkjølig på mårran, men det er vel sånn det er når vi har kommet til augustblir varmere utover dagen.
Enn hos deg?
Nei, ikke hormonene, uff.. Ja, takk!Vell nå var ikke han jeg var sammen med en skikkelig mann.. Altså han var ikke snill med verken meg eller barna.
Ikke kjekt å høre at dere sliterer det hormonene?
håper det ordner seg for dere
Klem
Åååh det blir bra daMå fortsatt inn te Oslo :/ så 1,5 timer + hvis det ikke er kø.
Å hvis bare kommunen fikk fingeren ut kan vi få ikea 5 min unnakan jo faktisk sykle ditt når den kommer
siste info er 2016/2017 at ikea skal komme til Vestfold
![]()
Har fortsatt ikke fått tilgang til det skjulte forumet jeg!Lagde en tråd om parforhold I skjult forum.
Hvor går turen?Da har vi bestemt oss for ferie neste år, yayyyy!!!![]()
Syv år. Syvårskrise?ja, vi har jo forsøkt en stund og jobbet mye med det. Men da må begge gjøre en innsats.
Hvor går ferien til neste år da???Da har vi bestemt oss for ferie neste år, yayyyy!!!![]()
whaaaat? Teit. må jo fiksesHar fortsatt ikke fått tilgang til det skjulte forumet jeg!
Barcelona<3<3<3Hvor går ferien til neste år da???)
Barcelona<3<3<3Hvor går turen?![]()
Ja! Tok kontakt med både Tamara og en til, men fikk aldri noen respons og så har jeg glemt det bort.whaaaat? Teit. må jo fikses
Trodde alle I november hadde det jeg.Har fortsatt ikke fått tilgang til det skjulte forumet jeg!
God morgenGod morgen ja
God morgen snuppis!
Åh, fysio er tilbake etter ferien??![]()
Du trenger vel sårt en time nå??
Oooh, heldige!!Barcelona<3<3<3
Vi har vært igjennom flere perioder som ikke har vært noe bra (ikke akkurat i svangerskapet kanskje), men det har kommet bedre tider hver gang heldigvis<3 sender deg masse klemmer, det er ikke noe godt å gå igjennom og særlig ikke som gravidSyv år. Syvårskrise?ja, vi har jo forsøkt en stund og jobbet mye med det. Men da må begge gjøre en innsats.
SupertGod morgen
Ja endeligså dette skal bli helt himmelsk
![]()
JaOooh, heldige!!
Vi har kort vei jaHva skal handles på ikea da?
Dere hadde ganske kort vei dere også sant??![]()