Skravletråd

Idag er det strålende sol og kjempe deilig! Litt småkjølig på mårran, men det er vel sånn det er når vi har kommet til august:) blir varmere utover dagen.
Enn hos deg?
Høres bra ut:)
Vel, mye det samme her:) Deilig:)

Uff for en natt:o har hatt så vondt i halsen som jeg aldri har hatt før, så har bare ligget å vridd meg i timesvis. Sovet noe innimellom heldigvis, men våknet igjen av halsen. Så i dag er jo ikke bekkenet godt etter all den snuingen i senga:( fikk levert guttungen til frokost heldigvis, så nå får jeg ta det helt piano tror jeg. Skal på jobb i morgen og, så gruer meg om jeg har det som i dag:o

Vell nå var ikke han jeg var sammen med en skikkelig mann.. Altså han var ikke snill med verken meg eller barna.

Ikke kjekt å høre at dere sliter :( er det hormonene? :( håper det ordner seg for dere :)
Klem
Nei, ikke hormonene, uff.. Ja, takk! :)
Trist at han ikke var snill da :(

Syv år. Syvårskrise? ;) ja, vi har jo forsøkt en stund og jobbet mye med det. Men da må begge gjøre en innsats.

Huff kjedelig assa:/ Klarer ikke sette meg inn i det, når jeg/vi ikke er der selv...men kan forstå det er vanskelig ja.

Hva liker dere gjøre sammen? Ikke gjøre noe av det da?
Se på bilder fra dere var forelska??:)

Syv år. Syvårskrise? ;) ja, vi har jo forsøkt en stund og jobbet mye med det. Men da må begge gjøre en innsats.
Vi har vært igjennom flere perioder som ikke har vært noe bra (ikke akkurat i svangerskapet kanskje), men det har kommet bedre tider hver gang heldigvis<3 sender deg masse klemmer, det er ikke noe godt å gå igjennom og særlig ikke som gravid:(

Back
Topp