Skravletråd

Er litt koselig, men ikke alltid like praktisk med dansende mage på offentlig transport (heldigvis sitter jeg på en vogn hvor de fleste sover, men i går var det en pratesjuk dame som skulle fortelle om sine fødsler :p) - misforstå meg rett, kan jo være hyggelig det og.. men jeg trenger tiden på toget for å våkne ordentlig I fred og ro :p
hehe...det kan jeg forstå altså:P
Hvor lang er arbeidsdagen?
Det var greit å begynne igjen?:)

Planer for dagen?

Som vanlig(omtrent iallefall) bake 2 kaker;)
Ned på jobben en tur for samtale med bedriftsjm.
Treffe ei venninne på kafe.

Etter gullgutten er hentet blir det bading, soling og grilling på terassen hjemme:)

Huff da:/
Nei, vi har det veldig bra heldigvis<3

Var det ok før svangerskapet da?
Mye krangling ?

Klem<3<3<3
Nei, har blitt endel verre, men alt er selvsagt min feil da iflg ham. Har vel slitt litt siden førstemann ble født, men hadde veldig gode perioder. Men nå er det liksom heeelt der nede, snakket om omsorgsrett osv i går. Men tar én dag av gangen da :)

Nei, har blitt endel verre, men alt er selvsagt min feil da iflg ham. Har vel slitt litt siden førstemann ble født, men hadde veldig gode perioder. Men nå er det liksom heeelt der nede, snakket om omsorgsrett osv i går. Men tar én dag av gangen da :)

Huff leit da:/
Håpe dere får det til å funke igjen om det er det dere vil:)

Hvor lenge har dere vært sammen?:)

Ikke dumt det vel:)
Kan du skravle litt:D
Hvordan er været i hjembyen min i dag da:D?
Idag er det strålende sol og kjempe deilig! Litt småkjølig på mårran, men det er vel sånn det er når vi har kommet til august:) blir varmere utover dagen.
Enn hos deg?

Huff leit da:/
Håpe dere får det til å funke igjen om det er det dere vil:)

Hvor lenge har dere vært sammen?:)
Syv år. Syvårskrise? ;) ja, vi har jo forsøkt en stund og jobbet mye med det. Men da må begge gjøre en innsats.

Back
Topp