Du kan prøve men vet ikke hva de sier :/ er kjedelig når det skjerVis vedlegget 131337
Kan man klage når buksa har rakna etter to vask?! Er h&m og kosta jo ikke så mye da.. Har ikke kvittering heller
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Du kan prøve men vet ikke hva de sier :/ er kjedelig når det skjerVis vedlegget 131337
Kan man klage når buksa har rakna etter to vask?! Er h&m og kosta jo ikke så mye da.. Har ikke kvittering heller
Du kan jo spørre, men ville ikke forventet noe![]()
Du kan prøve men vet ikke hva de sier :/ er kjedelig når det skjer
Det er : og en D satt sammen : D uten mellomromHvordan lager dere smiles med tenner?
Må si jeg gruer meg litt, vi er to og jeg vasker klær 2-3 ganger I uka og da bare 1 maskin per gangHehe men med små barn så blir det detføler jeg til tider driver vaskeri
![]()
Nå er andre maskinen brettet :/ å siste rest slengt opp i tørketrommelender blir det vell å liggende til jeg setter på nytt i morgen kjenner jeg meg selv rett
haha gidder ikke brette de dør jeg må
![]()
Men det skal bli godt når det er gjort likevel.. Men søren heller .. Det er ikle bare bare å forstå seg på de deruhh enig![]()
Ja det burde det så absoluttJa litt, greit det er billig men burde holde lenger![]()
Mannfolk har alltid all verdens med tid deMå si jeg gruer meg litt, vi er to og jeg vasker klær 2-3 ganger I uka og da bare 1 maskin per gang![]()
Men har lyst til å prøve tørketrommelen minbare gubben får ut fingeren og får hivi ut boblebadekaret:/ vil ikke ha det mer. Men han gidder ikke hive det ut, for han har alverdens med tid
![]()
Høres nesten mer beroligende ut å si ca 3 mnd enn 12 ukerSkjønner jo deter redebyggingsyndrom som slår ut for fult hos deg
![]()
Å halleluja er 13 uker igjenn til termin. Nå ble jeg stressa nå![]()
TakkDet er : og en D satt sammen : D uten mellomrom![]()
Kos deg masse I denDer fant jeg sengahaha ligger flat litt
å hører på sambo som klipper plenen
![]()
Føltes helt greit akkurat nå![]()
Ingen problemTakk![]()
Ja det gjør det. Er jo evigheter til midt nov.Høres nesten mer beroligende ut å si ca 3 mnd enn 12 uker
Synes tiden går fort og sakte på en gang (I hodet mitt er det fremdeles leeeenge til september :O)
Gjett omKos deg masse I den![]()
![]()
Ikke sant?Ja det gjør det. Er jo evigheter til midt nov.
Hehe men med små barn så blir det detføler jeg til tider driver vaskeri
Nå er andre maskinen brettet :/ å siste rest slengt opp i tørketrommelender blir det vell å liggende til jeg setter på nytt i morgen kjenner jeg meg selv rett
haha gidder ikke brette de dør jeg må
![]()
Er vel noe I det at det er morro å klare det selvJa føler lillegutt er ganske ekstrem altså.. men alle barn er vel sånn når de er småhan skal jo spise alt selv så særlig etter middag ser han jo ikke ut
Ofte jeg kler av han litt før han skal spise så det blir litt mindre å vaske
![]()
og ja hehe kjenner til det, har en ferdig vask liggende tørr i tørketrommelen som jeg vasket i går og den er der ennå hehe..
Må si jeg gruer meg litt, vi er to og jeg vasker klær 2-3 ganger I uka og da bare 1 maskin per gang
Men har lyst til å prøve tørketrommelen minbare gubben får ut fingeren og får hivi ut boblebadekaret:/ vil ikke ha det mer. Men han gidder ikke hive det ut, for han har alverdens med tid
![]()