Skravletråd

Hehe men med små barn så blir det det :o føler jeg til tider driver vaskeri :o

Nå er andre maskinen brettet :/ å siste rest slengt opp i tørketrommelen :p der blir det vell å liggende til jeg setter på nytt i morgen kjenner jeg meg selv rett :p haha gidder ikke brette de dør jeg må :o
Må si jeg gruer meg litt, vi er to og jeg vasker klær 2-3 ganger I uka og da bare 1 maskin per gang:)
Men har lyst til å prøve tørketrommelen min :p bare gubben får ut fingeren og får hivi ut boblebadekaret:/ vil ikke ha det mer. Men han gidder ikke hive det ut, for han har alverdens med tid:(

Må si jeg gruer meg litt, vi er to og jeg vasker klær 2-3 ganger I uka og da bare 1 maskin per gang:)
Men har lyst til å prøve tørketrommelen min :p bare gubben får ut fingeren og får hivi ut boblebadekaret:/ vil ikke ha det mer. Men han gidder ikke hive det ut, for han har alverdens med tid:(
Mannfolk har alltid all verdens med tid de :o
Kjedelige greier :/ for det er gøy med tørketrommel :D
Hadde ikke klart all den klesvasken vi har uten den :o
Vi er 4. Å her må det helst settes på en maskin daglig..

Skjønner jo det :) er redebyggingsyndrom som slår ut for fult hos deg:)

Å halleluja er 13 uker igjenn til termin. Nå ble jeg stressa nå :p
Høres nesten mer beroligende ut å si ca 3 mnd enn 12 uker :P

Synes tiden går fort og sakte på en gang (I hodet mitt er det fremdeles leeeenge til september :O)

Hehe men med små barn så blir det det :eek: føler jeg til tider driver vaskeri :eek:

Nå er andre maskinen brettet :/ å siste rest slengt opp i tørketrommelen :p der blir det vell å liggende til jeg setter på nytt i morgen kjenner jeg meg selv rett :p haha gidder ikke brette de dør jeg må :eek:

Ja føler lillegutt er ganske ekstrem altså.. men alle barn er vel sånn når de er små :D han skal jo spise alt selv så særlig etter middag ser han jo ikke ut :D Ofte jeg kler av han litt før han skal spise så det blir litt mindre å vaske :P

og ja hehe kjenner til det, har en ferdig vask liggende tørr i tørketrommelen som jeg vasket i går og den er der ennå hehe..

Ja føler lillegutt er ganske ekstrem altså.. men alle barn er vel sånn når de er små :D han skal jo spise alt selv så særlig etter middag ser han jo ikke ut :D Ofte jeg kler av han litt før han skal spise så det blir litt mindre å vaske :P

og ja hehe kjenner til det, har en ferdig vask liggende tørr i tørketrommelen som jeg vasket i går og den er der ennå hehe..
Er vel noe I det at det er morro å klare det selv:)

Hehe, typisk mannfolk

Back
Topp