Skravletråd

Mannfolk har alltid all verdens med tid de :eek:
Kjedelige greier :/ for det er gøy med tørketrommel :D
Hadde ikke klart all den klesvasken vi har uten den :eek:
Vi er 4. Å her må det helst settes på en maskin daglig..

å ja veldig glad vi har tørketrommel!! henge opp alle sokker, truser, kluter, håndklær... nei takk

Ja føler lillegutt er ganske ekstrem altså.. men alle barn er vel sånn når de er små :D han skal jo spise alt selv så særlig etter middag ser han jo ikke ut :D Ofte jeg kler av han litt før han skal spise så det blir litt mindre å vaske :P

og ja hehe kjenner til det, har en ferdig vask liggende tørr i tørketrommelen som jeg vasket i går og den er der ennå hehe..
Var ett program på Discovery om babyer hvor de sa at det faktisk var viktig for utvikling og tegn på intelligens når barn spiste på grisete måte :P

Ja føler lillegutt er ganske ekstrem altså.. men alle barn er vel sånn når de er små :D han skal jo spise alt selv så særlig etter middag ser han jo ikke ut :D Ofte jeg kler av han litt før han skal spise så det blir litt mindre å vaske :P

og ja hehe kjenner til det, har en ferdig vask liggende tørr i tørketrommelen som jeg vasket i går og den er der ennå hehe..
Akkurat det gleder jeg meg ikke til med en liten til :p hehe blitt bortskjemt i de siste årene :p

Hehe godt det ikke er bare meg som gjør det :)

Back
Topp