Du kan prøve men vet ikke hva de sier :/ er kjedelig når det skjer
kom på jeg kjøpte den på nett så da har jeg jo kvittering
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Du kan prøve men vet ikke hva de sier :/ er kjedelig når det skjer
Vurderer det jeg å, men skal på lunsj kl ett, så er vel ikke så lurtSulten igjen gittfår finne ei skive til
![]()
Nei, skader ikke å spørrekom på jeg kjøpte den på nett så da har jeg jo kvitteringsendte en mail og spurte jeg, skader jo ikke
![]()
Men det skal bli godt når det er gjort likevel.. Men søren heller .. Det er ikle bare bare å forstå seg på de der![]()
Er vel noe I det at det er morro å klare det selv![]()
Nei, er vel bedre med litt gris daHehe ja, ikke vits å prøve å mate han da snur han bare hodet bort og sier nei![]()
Mannfolk har alltid all verdens med tid de
Kjedelige greier :/ for det er gøy med tørketrommel
Hadde ikke klart all den klesvasken vi har uten den
Vi er 4. Å her må det helst settes på en maskin daglig..
Var ett program på Discovery om babyer hvor de sa at det faktisk var viktig for utvikling og tegn på intelligens når barn spiste på grisete måteJa føler lillegutt er ganske ekstrem altså.. men alle barn er vel sånn når de er småhan skal jo spise alt selv så særlig etter middag ser han jo ikke ut
Ofte jeg kler av han litt før han skal spise så det blir litt mindre å vaske
![]()
og ja hehe kjenner til det, har en ferdig vask liggende tørr i tørketrommelen som jeg vasket i går og den er der ennå hehe..
Der fant jeg sengahaha ligger flat litt
å hører på sambo som klipper plenen
Føltes helt greit akkurat nå![]()
Sulten igjen gittfår finne ei skive til
![]()
Var ett program på Discovery om babyer hvor de sa at det faktisk var viktig for utvikling og tegn på intelligens når barn spiste på grisete måte![]()
Akkurat det gleder jeg meg ikke til med en liten tilJa føler lillegutt er ganske ekstrem altså.. men alle barn er vel sånn når de er småhan skal jo spise alt selv så særlig etter middag ser han jo ikke ut
Ofte jeg kler av han litt før han skal spise så det blir litt mindre å vaske
![]()
og ja hehe kjenner til det, har en ferdig vask liggende tørr i tørketrommelen som jeg vasket i går og den er der ennå hehe..
Så brakom på jeg kjøpte den på nett så da har jeg jo kvitteringsendte en mail og spurte jeg, skader jo ikke
![]()
Åååh hvor du skal?Vurderer det jeg å, men skal på lunsj kl ett, så er vel ikke så lurt![]()
Uff janei æsj.. husker vi slet litt med det sist![]()
Ikke sant :/ det er for mye rett å slettå ja veldig glad vi har tørketrommel!! henge opp alle sokker, truser, kluter, håndklær... nei takk
På noe som heter kokeriet I sandefjord. Ikke min foretrukkende restaurant, men var ikke jeg som valgteÅååh hvor du skal?![]()
![]()
Jepp heheneimen har han våkna igjen![]()
Haha 5Lå du i senga i 2 minutter?![]()