Skravletråd

også har jeg lagt på plass en haug med klær og rydda litt i kommoden til lillegutt og fått bort for små klær. Så har jeg funnet frem noen klær som har raknet litt som jeg kanskje skulle fikset litt på ?! hmmmmm..

Ah ja.. minnet meg om at jeg må spørre om den bekreftelsen i morgen!
Venter til jeg skal til lege I slutten av august. Er da 28 uker på vei, men regner med at det skal gå bra.
Prata litt med nav I går og de bryr seg ikke om hva jeg gjør når gubben skal ta sine 10 uker, er bare hvis han skal ha av felles perioden at jeg må være I 75% aktivitet. Så da trenger jo ikke jeg gjøre annet enn å begynne å jobbe 1-2 dager I uka. Greit det, så slipper jeg å ta ut ferie og ulønnet perm med en gang, kunne tenkt meg ferie I jula 2016 :) må bare prate med arbeidsgiver om det:) men skulle ikke tro det ville bli et problem:)

ImageUploadedByBV Forum1439889591.004177.jpg

Kan man klage når buksa har rakna etter to vask?! Er h&m og kosta jo ikke så mye da.. Har ikke kvittering heller

Venter til jeg skal til lege I slutten av august. Er da 28 uker på vei, men regner med at det skal gå bra.
Prata litt med nav I går og de bryr seg ikke om hva jeg gjør når gubben skal ta sine 10 uker, er bare hvis han skal ha av felles perioden at jeg må være I 75% aktivitet. Så da trenger jo ikke jeg gjøre annet enn å begynne å jobbe 1-2 dager I uka. Greit det, så slipper jeg å ta ut ferie og ulønnet perm med en gang, kunne tenkt meg ferie I jula 2016 :) må bare prate med arbeidsgiver om det:) men skulle ikke tro det ville bli et problem:)

Håper det går fint :D Jeg er 29+4 i morgen :o

hehe vet ikke det :P har bare så mye :o
Hehe men med små barn så blir det det :o føler jeg til tider driver vaskeri :o

Nå er andre maskinen brettet :/ å siste rest slengt opp i tørketrommelen :p der blir det vell å liggende til jeg setter på nytt i morgen kjenner jeg meg selv rett :p haha gidder ikke brette de dør jeg må :o

Back
Topp