Det er lovJa det er det som er ferskt i minnet Så jeg holder igjen![]()
Har kun tatt klesvask å ryddet litt små tingå nå begynnt å fylle ut søknaden om foreldre penger
![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Det er lovJa det er det som er ferskt i minnet Så jeg holder igjen![]()
Har kun tatt klesvask å ryddet litt små tingå nå begynnt å fylle ut søknaden om foreldre penger
![]()
Ja det er det som er ferskt i minnet Så jeg holder igjen
![]()
Du er veldig effektiv på klesvasken du![]()
![]()
Ikke snakkHahahaha ja det har kikket inn for fullt nå![]()
Å med tanke på hvor fort de andre ukene har gått så er det ikle rart vi blir stressa nåsnart er vi under to siffer på ukene vi har igjen
![]()
Flink du erHer ogsåHar satt på vask nr 2 og har en del av lillegutt sine klær som ligger i vasken med flekkfjerning klar til å hives inn når denne er ferdig
![]()
Venter til jeg skal til lege I slutten av august. Er da 28 uker på vei, men regner med at det skal gå bra.Ah ja.. minnet meg om at jeg må spørre om den bekreftelsen i morgen!
Ikke santDet er lov![]()
Du kan jo spørre, men ville ikke forventet noeVis vedlegget 131337
Kan man klage når buksa har rakna etter to vask?! Er h&m og kosta jo ikke så mye da.. Har ikke kvittering heller
Er noe drit hele greiaAh ja.. minnet meg om at jeg må spørre om den bekreftelsen i morgen!
He heIkke santdet er ikke for mye
tar det veldig rolig
![]()
Venter til jeg skal til lege I slutten av august. Er da 28 uker på vei, men regner med at det skal gå bra.
Prata litt med nav I går og de bryr seg ikke om hva jeg gjør når gubben skal ta sine 10 uker, er bare hvis han skal ha av felles perioden at jeg må være I 75% aktivitet. Så da trenger jo ikke jeg gjøre annet enn å begynne å jobbe 1-2 dager I uka. Greit det, så slipper jeg å ta ut ferie og ulønnet perm med en gang, kunne tenkt meg ferie I jula 2016må bare prate med arbeidsgiver om det
men skulle ikke tro det ville bli et problem
![]()
Hehe men med små barn så blir det dethehe vet ikke dethar bare så mye
![]()
Har fått bestilt time hos jm I min uke 32, skal bli morro å se hva hun sier![]()
Så gøyHar fått bestilt time hos jm I min uke 32, skal bli morro å se hva hun sier![]()
Hvordan lager dere smiles med tenner?