Åååh men det er namme dahehe det hadde vært noeDrømte jeg skulle lage ostekake.. åhh.. fikk så lyst på det
![]()
Jeg drømmer om kanelkake i dag
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Åååh men det er namme dahehe det hadde vært noeDrømte jeg skulle lage ostekake.. åhh.. fikk så lyst på det
![]()
Fiskeboller
Dere da?
Ble litt oppvåkninger i natt, men det er sånn det blir når det er så kluss i rutinene. På morgenen våkna han først kl 6, men det var jeg ikke enig i så forta meg inn å ga suttenUff stakars liten dahåper han sover godt i natt å får en bedre dag i morgen
![]()
Hehe er medJa regner med dethar ingen spesielle planer for torsdag så hadde tenkt å ta et skikkelig skravle røsket da
![]()
![]()
![]()
Ja veldigKan jeg begynne vaske klær få kommode på plass etc
![]()
Første gangen jeg har synes det å brette klær har vært morroÅåååh det er så deilig![]()
det gleder jeg meg noe helt sykt til
![]()
![]()
Men det er godt daMeksikansk gryterett![]()
Ja <3 <3 det blir så koseligJa hihi. brette de små søte klærne![]()
Ja for da hadde vi sluppet å bake demkunne bare gått å hentet dem, for så å spise dem
har veldig lyst kake om dagene men gidder ikke bake når vi ikke spiser så mye av det
![]()
Ja hihi helt enigFørste gangen jeg har synes det å brette klær har vært morro) var når jeg bretta klærna til mj
)
OstekakeHehe samme herjeg drømmer om en kanelkake Idag.. Men som du sier jeg gidder ikke lage den
haha har ingrediensene men gidder ikke
![]()
![]()
Åååh det hørtes godt ut damm nam! vi fikk matkasse i går, men skal ha en av fiskerettene i alle fall! Skattekister med laks og rask potetsalat eller Sei i kremet ostesaus med poteter og råskostsalat
Jaaaa<3<3Ja <3 <3 det blir så koselig![]()
![]()
Jeg har funnet isvannet mitt jegLage meg en latte da kanskje![]()
Åååh så deilig st han sov til 8 daBle litt oppvåkninger i natt, men det er sånn det blir når det er så kluss i rutinene. På morgenen våkna han først kl 6, men det var jeg ikke enig i så forta meg inn å ga suttenda sov han til 8
hehe
Er hjemmelaget kake vi skal ha resept påmen da må den smake hjemmelaget og ikke kjøpe-kake![]()
![]()