Skravletråd

Så koselig å gå på besøk da :D :D så over her at dere byttet litt på det :D det er jo helt fantastisk :D å veldig greit når dere begge er alene :)
Ja veldig:) det er supert både å få og komme på besøk, og la ungene frese fra seg litt sammen:) guttungen hadde ikke sovet noenting i bhg i dag:o så er veldig glad vi ikke bare var meg og han for det ville blitt griiiin:o ble det når vi kom hjem, for han var så trøtt stakkar.

Da er jeg på vei hjem igjen ^-^ Rart å være tilbake på jobb, men ble jo møtt med klemmer og da ble jo dagen så mye bedre :P

Håper dere andre også har hatt en fin mandag :)
Hørtes ut som en fin start, selvom det alltid er litt kjipt å starte etter ferien:) får tenke på at snart skal du være borte leeeenge:p

Så greit da :) her måtte vi øve på en regle og så fikk hun i lekse å tegne under denne reglen i boka si :)
I morgen Har de allerede matte lekse :eek:

Men fikk ingen bøker som skulle ha bind på enda :)
Men eldste mann fikk en lese bok da :) så var kun en som måtte legges bind på å det er overkommelig :p det er rett å slett drit kjedelig arbeid :p

Hehe bare en her også, foreløpig i alle fall :P Måtte tenke litt, sannelig lenge siden jeg har gjort det :P

Huff.. Bare konflikter i dag og... Greit at han er sliten, men må sette ned foten når oppførselen blir uholdbar.. Og mannen er som vanlig på jobb! Åh... Sliten og lei!

Æsj det er ikke gøy! Håper i morgen blir bedre :)

hehe. litt fullt opp iallefall, men litt tid blir det nok;)

Skal bake en kake, til jm, ikea og ut på restaurant:)
Mistenkte du hadde litt på tapeten ja! ;) Jeg skal og til jm og så hente en pakke som venter på Kiwi, men utenom det har jeg ingen planer!

Herlighet nå er jeg sliten :) Godt å få satt seg ned :) Vi har hatt en fin dag :) Men skjedd så mye!

...og barnehagen etterlyste shortser til lillegutt. Jeg bare.. uhm.. shorts? Vi har ikke brukt EN ENESTE shorts til han i sommer, hehe!! Høres jo kjemperart ut når jeg tenker over det, men har det vært varmt har han enten gått i bare korterma body eller ute og bader/på stranda har det vært uv-drakt eller sånne ting.. Har ikke vært så veldig mange varme dager! Så han har stort sett gått i helt tynne bukser. Men tenkte jo vi må jo ha noen etter eldste.. Så da var det ned i kjelleren å leite i ti tusen esker da puhh.. fant noen :)

Back
Topp