hahaha ja...Åååh typisk![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
hahaha ja...Åååh typisk![]()
Godt å være hjemmeI morra er jeg hjemme...yayydeilig....
sliten i dag ja...
Blir ikke bare hjemme sånnsett, men sm. fra jobb og kan derfor gjøre mer hva jeg vil.Godt å være hjemme![]()
Godt å høreDet var ikke jeger lettere nå når de er så store å rydder selv
![]()
Ja veldigSå koselig å gå på besøk da![]()
så over her at dere byttet litt på det
det er jo helt fantastisk
å veldig greit når dere begge er alene
![]()
Hørtes ut som en fin start, selvom det alltid er litt kjipt å starte etter ferienDa er jeg på vei hjem igjen ^-^ Rart å være tilbake på jobb, men ble jo møtt med klemmer og da ble jo dagen så mye bedre
Håper dere andre også har hatt en fin mandag![]()
Uff sånne dager er slitsommeHuff.. Bare konflikter i dag og... Greit at han er sliten, men må sette ned foten når oppførselen blir uholdbar.. Og mannen er som vanlig på jobb! Åh... Sliten og lei!
Ja, det tar på når det er så mange av dem på rad!Uff sånne dager er slitsommehåper du får slappet av litt i kveld.
Jeg har fridag i mårra jeg og!I morra er jeg hjemme...yayydeilig....
sliten i dag ja...
Hva skal dere ha til middag i dag ?![]()
Så greit daher måtte vi øve på en regle og så fikk hun i lekse å tegne under denne reglen i boka si
I morgen Har de allerede matte lekse
Men fikk ingen bøker som skulle ha bind på enda
Men eldste mann fikk en lese bok daså var kun en som måtte legges bind på å det er overkommelig
det er rett å slett drit kjedelig arbeid
![]()
Huff.. Bare konflikter i dag og... Greit at han er sliten, men må sette ned foten når oppførselen blir uholdbar.. Og mannen er som vanlig på jobb! Åh... Sliten og lei!
hehe. litt fullt opp iallefall, men litt tid blir det nokJeg har fridag i mårra jeg og!Får skravle litt vi da..? Eller har du fullt opp?
![]()
Ja absoluttJa, det tar på når det er så mange av dem på rad!Jada, avslapping står på prioriteringslista, så..
Mistenkte du hadde litt på tapeten ja!hehe. litt fullt opp iallefall, men litt tid blir det nok![]()
Skal bake en kake, til jm, ikea og ut på restaurant![]()
Ja, det håper jeg og! Å være forelder er altså en vanskelig jobb til tider. Men verdens absolutt beste og da♥Æsj det er ikke gøy! Håper i morgen blir bedre![]()
Han er snart 6. Ja, det må til det!Ja absolutthvor gammel er barnet? Godt med avslapping, det er det her og
![]()