Plass og plass fru blomjeg ville nå takket ja om dere får det og har plass
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Plass og plass fru blomjeg ville nå takket ja om dere får det og har plass
Kappahl?? den kan vel ikke være speseilt fin vel??Ja vet de koster, er ei på fb som strikker eller hekler ligger på ca 1000 pr kjole.
Men da har du jo, og den kan jo barna dine å bruke når det blir dems tur til detellers har de på kapphal
![]()
JA...takk nå ja...Plass og plass fru blomkan ha den litt og så selge eller gi den bort igjenn
![]()
Ja da har du jo vis det skulle komme en tilKappahl?? den kan vel ikke være speseilt fin vel??![]()
Ser de selger noen jeg liker på miinto og...der ligger de jeg liker på 800-900....
Hun jeg har snakket med angående det sa 1000-1200kr...da ville jeg såfall foreslå 1000kr...
Ja, for vi er kanskje ferdig med barn...men bare kanskje hehe...frister med en til![]()
Takket ja I går jeg, kom bare til å tenke på detJA...takk nå ja...
Flink han erNå begynner mannen på gulvet til Sølvi oppe![]()
Da må jeg inn å selekmer...
Hadde å takket jaVi har to biler og en traktorden ene bilen er 2 seter/grønne skilt
![]()
Liten tro på at besteforeldrene kommer til å ha ho med I bil.
Dette pga sykdom, hadde ma og pa vært friske så hadde det vært noe helt annet, da hadde de ratt kidnappa hoså glade er de for at vi skal ha
![]()
Gubben kan jo ta ho med ut når han skal brøyte![]()
Ja da har vi både dåpsdress og kjole...hehe..Ja da har du jo vis det skulle komme en til![]()
Det fjør nok detLurer på å bestille av en som hekler dåpskjoler...men det koster litt da...hmm
hehe åja..men så flott daTakket ja I går jeg, kom bare til å tenke på det![]()
arbeidskar han jaFlink han er![]()
Hehe syntes det høres finere ut p jegSier kolerabi jeg åer vokst opp med at det heter kålrabistappe
![]()
Ja må nok det![]()
gjør detDa må jeg inn å se![]()
Åååh den så god ut
ååhh hvor fått tak i uglene??
ja, tror det blir til detDet fjør nok detmen er jo veldig verdt det
så har dere til barnebarn osv
![]()